Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Metodika public relations knihoven v Karlovarském kraji
Němcová, Michaela ; Johnova, Radka (vedoucí práce) ; Pátek, Jiří (oponent)
Tématem mojí bakalářské práce je oblast public relations (PR), neboli budování vazeb a kontaktů s vnějšími i vnitřními subjekty v městských a obecných knihovnách. Tato oblast práce firem a organizací je pro jejich úspěšný chod a rozvoj velice důležitá a ani knihovny se bez public relations neobejdou, pokud chtějí uspět v dnešním přetechnizovaném světě, kde je zájem o tištěná média, literaturu a kulturu vůbec, na ústupu. Práce má dvě části. Úvodní teoretickou, která vysvětlí historii, podstatu, činnosti a nástroje public relations jako účinného prostředku marketingu organizace. Zvláštní pozornost bude věnována formám PR, jako jsou media relations, fundraising, interní PR a metodám zjišťování zpětné vazby od uživatelů. Praktická část vychází z poznatků a osobních zkušeností z práce PR v Krajské knihovně Karlovy Vary, z metod a postupů, které jsou v této instituci využívány. Na jejich základě a na základě provedeného průzkumu v knihovnách Karlovarského kraje, budou v této části práce rozebrány získané informace a jejich zhodnocení. Výsledkem všech těchto sebraných informací a poznatků práce bude vytvoření jednoduché a přehledné metodiky pro práci v oblasti PR pro městské a obecní knihovny.
Metodika public relations knihoven v Karlovarském kraji
Němcová, Michaela ; Johnova, Radka (vedoucí práce) ; Pátek, Jiří (oponent)
Tématem mojí bakalářské práce je oblast public relations (PR), neboli budování vazeb a kontaktů s vnějšími i vnitřními subjekty v městských a obecných knihovnách. Tato oblast práce firem a organizací je pro jejich úspěšný chod a rozvoj velice důležitá a ani knihovny se bez public relations neobejdou, pokud chtějí uspět v dnešním přetechnizovaném světě, kde je zájem o tištěná média, literaturu a kulturu vůbec, na ústupu. Práce má dvě části. Úvodní teoretickou, která vysvětlí historii, podstatu, činnosti a nástroje public relations jako účinného prostředku marketingu organizace. Zvláštní pozornost bude věnována formám PR, jako jsou media relations, fundraising, interní PR a metodám zjišťování zpětné vazby od uživatelů. Praktická část vychází z poznatků a osobních zkušeností z práce PR v Krajské knihovně Karlovy Vary, z metod a postupů, které jsou v této instituci využívány. Na jejich základě a na základě provedeného průzkumu v knihovnách Karlovarského kraje, budou v této části práce rozebrány získané informace a jejich zhodnocení. Výsledkem všech těchto sebraných informací a poznatků práce bude vytvoření jednoduché a přehledné metodiky pro práci v oblasti PR pro městské a obecní knihovny.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.