Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Výpočet viditelnosti v 3D bludišti
Hodes, Vít ; Pečiva, Jan (oponent) ; Polok, Lukáš (vedoucí práce)
V práci byla řešena problematika viditelnosti v prostředí jednoduchého 3D bludiště pomocí rozdělení geometrie do BSP stromu a následném výpočtu PVS mezi jednotlivými uzly. Obsahuje popis klíčových algoritmů a postupů k dosažení tohoto cíle a v jádru přáce byly implementované způsoby kreslení změřeny a vzájemně srovnány. Nakonec je nastíněn další možný vývoj projektu a zhodnocení dosažených výsledků.
REVITALIZACE PŘEDPOLÍ KVĚTNÉ ZAHRADY V KROMĚŘÍŽI
Jursa, Adam ; Jura, Pavel (oponent) ; Ponešová, Barbora (vedoucí práce)
Cílem projektu bylo nalézt řešení revitalizace zanedbaného prostoru předpolí Květné zahrady v Kroměříži. Jeho provozní a formální stránku a do značné míry i funkční náplň prostoru. Květná zahrada byla vybudována v 17. století olomouckým biskupem Castelcornem a roku 1998 byla zapsána na seznam památek UNESCO. V mém návrhu se snažím zachovat původní členění předpolí, také jeho ideová náplň je uvedena do původních souvislostí. Tvoří tedy samostatnou část zahrady, která se od Květné zahrady liší jak svojí formální stránkou, tak i funkční a ideovou náplní. Celé předpolí jsem rozdělil na tři části. Jedna z nich pak tvoří předprostor Květné zahrady, filtr mezi městským organismem a přísným renesančním členěním zahrady.
Procedural Generation of Fear Factors
Hundáková, Terézia ; Vlnas, Michal (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
The aim of this thesis is to create a horror game demo in Unity with procedurally generated environment and events. The work examines the market of current solutions and deals with the theory of fear and game development. It also describes designed mechanics of the game in detail and the way they have been implemented. The result of the work is a game demo with procedurally generated labyrinth, from where the player tries to escape. All kinds of scary traps await for them along the way.
Pěstování kukuřice v praktických podmínkách zemědělského podniku
FENCL, Lukáš
Diplomová práce se zabývá hodnocením vzcházení a dynamiky růstu kukuřice v závislosti na odlišném způsobu zpracování půdy v oblasti Kozojed na okrese Plzeň-sever. Daný pokus byl proveden v roce 2016. V literárním přehledu diplomové práce jsou popsány technologické postupy pěstování kukuřice a rozebrány jednotlivé technologické postupy v přípravě půdy. Ve výsledkové části diplomové práce je vyhodnoceno vzcházení, výška, počet rostlin na m? a průměrný počet palic na rostlinu, dále vyhodnocení HTZ jednotlivých pěstitelských technologií a nejdůležitější celkový výnos biomasy kukuřice na čtyřech variantách zpracování půdy. Zkoumané varianty v diplomové práci byly následující setí do hluboce zpracované půdy (podrytí), setí do strniště, setí do podmítnuté půdy (diskový podmítač), setí do orby. Výsledky sledování ukázaly, že v daných půdně-klimatických podmínkách nejlépe vzcházela kukuřice, jež byla zaseta do strniště. V celkovém výnosu biomasy byla varianta č. 3. setí do podmítky nejlepší, kde výsledný výnos činil 30,21 t.ha-1. Oproti variantám č. 1. setí do podrytí to bylo o 0,93 t.ha-1 a č. 2. setí do strniště o 3,57 t.ha-1 méně než varianta č. 3. Nejvyšší rozdíl byl u varianty č. 4. setí do orby, kde byl výnos biomasy o 7,26 t.ha-1 nižší než u varianty č. 3.
REVITALIZACE PŘEDPOLÍ KVĚTNÉ ZAHRADY V KROMĚŘÍŽI
Jursa, Adam ; Jura, Pavel (oponent) ; Ponešová, Barbora (vedoucí práce)
Cílem projektu bylo nalézt řešení revitalizace zanedbaného prostoru předpolí Květné zahrady v Kroměříži. Jeho provozní a formální stránku a do značné míry i funkční náplň prostoru. Květná zahrada byla vybudována v 17. století olomouckým biskupem Castelcornem a roku 1998 byla zapsána na seznam památek UNESCO. V mém návrhu se snažím zachovat původní členění předpolí, také jeho ideová náplň je uvedena do původních souvislostí. Tvoří tedy samostatnou část zahrady, která se od Květné zahrady liší jak svojí formální stránkou, tak i funkční a ideovou náplní. Celé předpolí jsem rozdělil na tři části. Jedna z nich pak tvoří předprostor Květné zahrady, filtr mezi městským organismem a přísným renesančním členěním zahrady.
Výpočet viditelnosti v 3D bludišti
Hodes, Vít ; Pečiva, Jan (oponent) ; Polok, Lukáš (vedoucí práce)
V práci byla řešena problematika viditelnosti v prostředí jednoduchého 3D bludiště pomocí rozdělení geometrie do BSP stromu a následném výpočtu PVS mezi jednotlivými uzly. Obsahuje popis klíčových algoritmů a postupů k dosažení tohoto cíle a v jádru přáce byly implementované způsoby kreslení změřeny a vzájemně srovnány. Nakonec je nastíněn další možný vývoj projektu a zhodnocení dosažených výsledků.
Chování koní při změně prostředí
PÁNOVÁ, Kateřina
Se sportovním využitím koní se zvyšují i požadavky na jejich učenlivost a psychické schopnosti a proto je schopnost přizpůsobit se a učit se velice důležitá. V této studii byla schopnost učit se studována u sedmi koní různého stáří a plemene pomocí tzv. bludišťové metody. Koně řešili celkem pět bludišť, kdy na konci každého bludiště byli odměněni pamlskem. Pátého bludiště se již nezúčastnili 2 koně. Místo toho byl poskytnut jiný, který posloužil jako srovnávací kůň. Zaznamenával se tedy přesný čas a reakce koní (vokalizace, neklidnost,?). Reaktivnost se hodnotila podle stupnice 0 ? nereaktivní, 1 ? velmi málo reaktivní, 2 ? málo reaktivní, 3 ? reaktivní, 4 ? velmi reaktivní. Každá úloha probíhala ve třech za sebou následujících dnech. Mezi úlohami byla 14 denní pauza. U některých jedinců bylo prokázáno, že dochází během jednotlivých úkolů k postupnému učení a zlepšení jejich psychických vlastností. Na druhé straně, někteří jedinci neprokázali schopnost učit se. Z výsledků vyplývá, že schopnost učit se je individuální proces. Čas v bludišti závisí také na rušivých faktorech okolí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.