Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Atraktivita odvětví mlékárenství v České republice
Homolka, Ondřej
Homolka, O. Atraktivita odvětví mlékárenství v České Republice. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2016. Tato diplomová práce se zabývá analýzou odvětví mlékárenství v České republice. Hlavním cílem této práce je zhodnocení atraktivity odvětví a formulace návrhů a doporučení pro podniky zvažující vstup do odvětví mlékárenství, ale také pro podniky, které již v tomto odvětví působí. Ve vlastní práci bylo pro analýzu makro a mikro prostředí a nalezení příležitostí a hrozeb, použita analýza PESTE, Porterova analýza pěti hybných sil a analýza strategických skupin. Pro posouzení atraktivity odvětví a formulaci návrhů doporučení pro mlékárny bylo využito matic EFE, GE a SPACE. Doporučenými strategiemi jsou tržní penetrace, rozvoj trhu a vývoj výrobku.
Návrh strategie budoucího rozvoje podniku
Němcová, Soňa
NĚMCOVÁ, S. Návrh strategie budoucího rozvoje podniku. Diplomová práce. Brno, 2014. Diplomová práce se zabývá návrhem strategie pro budoucí rozvoj Restaurace U Němců. Hlavním cílem je na základě analýzy činnosti podniku její srovnání s ostatními konkurenty, zvážení příležitostí, hrozeb, silných a slabých stránek a navrhnout strategii pro budoucí rozvoj podniku v oblasti slavnostních událostí, který v současné době zvažuje optimální možnosti udržení se na trhu a zvýšení tržeb. Práce je zaměřena na podrobnější prozkoumání potenciálu v pořádání svateb ve zvoleném podniku. V rámci diplomové práce je provedeno dotazníkové šetření potenciálních zákazníků, jenž má za úkol zjistit, které faktory respondenty ovlivňují při výběru svatebního místa. Podle použité metodiky bylo zjištěno, že navržená strategie v konání slavnostních událostí a to především v organizaci svateb má potenciál pro zvýšení konkurenceschopnosti podniku.
Návrh strategie vinařství Velkopavlovické podoblasti
Rosenbreierová, Monika
Cílem diplomové práce je navrhnout obecně platnou strategii vinařství ve Velkopavlovické podoblasti. Pro analýzu makroprostředí je využita PESTE analýza. Mikroprostředí je posouzeno hlavními charakteristikami odvětví a Porterovým modelem pěti hybných sil. Dále je provedena analýza atraktivity odvětví vinařství ve Velkopavlovické podoblasti. Vnitřní analýza je popsána Porterovým hodnototvorným řetězcem a finanční analýzou. Strategie jsou navrženy s pomocí matice SPACE. Z devíti doporučených strategií je vybrána nejlepší - Zaměření na vinařskou turistiku. Zvolená strategie je ekonomicky zhodnocena a je doporučeno zapojení do projektu Moravských vinařských stezek. Následně je posouzena obecná platnost navržené strategie pro další vinařské subjekty ve Velkopavlovické podoblasti.
Návrh strategie vybraného podniku
Vaněček, Petr
Tato diplomová práce se zabývá strategií a strategickým řízením. Cílem práce je návrh podnikové strategie pro společnost Kabelové bubny a bedny s.r.o., která by měla vést ke zlepšení situace podniku. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce je zaměřena na problematiku strategie a strategického řízení. Další prostor je věnován strategické analýze vnějšího a vnitřního prostředí podniku a dále také metodám a modelům, které jsou základem pro formulaci nové strategie. Teoretická část je zakončena pojednáním o implementaci strategie. V praktické části jsou zpracovány analýzy a modely uvedené v teoretické části práce, na jejichž základě je navržena podniková strategie. Závěr práce je věnován celkovému shrnutí provedeného výzkumu a návrhu nové strategie, která je také přehledně zpracována v grafickém modelu.
Atraktivita odvětví masného průmyslu v České republice
Miskovic, David
Miskovic, D. Atraktivita odvětví masného průmyslu v České republice. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020. Tato diplomová práce se zabývá atraktivitou odvětví masného průmyslu v České republice. Cílem této práce bylo zhodnotit atraktivitu tohoto odvětví a následně vytvořit doporučení pro stávající podniky v odvětví a také doporučení pro potenciální nově vstupující konkurenty zvažující vstup do tohoto odvětví. V práci bylo analyzováno makrookolí pomocí PESTE analýzy a mikrookolí pomocí Porterova modelu pěti sil. Dále bylo také využito dalších navazujících nástrojů využívaných v rámci analýzy vnějšího prostředí jako je matice EFE, matice GE a matice SPACE. Následná formulovaná doporučení pro obě skupiny podniků jsou zaměřena mimo jiné i na obchodní oblast a také na problematiku vztahů s odběrateli
Strategický management domu dětí a mládeže
Yefimova, Yuliia
Diplomová práce se zaměřuje na provedení analýzy strategického managementu příspěvkové organizace DDM Helceletova. Hlavním cílem diplomové práce je navrhnout vhodnou strategii pro vybranou organizaci na základě provedení analýz vnějšího a vnitřního prostředí. V literární rešerši jsou uvedeny obdobné organizace a nastíněná charakteristika neziskového sektoru. Empirická část zahrnuje podrobnou analýzu vnějšího a vnitřního prostředí vybrané neziskové organizace na makro a mikro úrovni, která vede k identifikaci faktorů, z nichž vycházejí strategie, jak je uvedeno v maticích SWOT, IE a SPACE. Na základě těchto strategií je navržen strategický plán společnosti, včetně zvážení možných rizik realizace. Dále je v práci navržen způsob a časový harmonogram implementace vytvořené strategie.
Strategická analýza automobilového odvětví v České republice
Krönerová, Nikola
Krönerová, N. Strategická analýza automobilového odvětví v České republice. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015. Diplomová práce se zabývá vypracováním doporučení pro volbu vhodné strategie k upev-nění konkurenceschopnosti podniků působících v dodavatelském odvětví plastových vý-lisků pro výrobce automobilů. Ve vlastní práci byly pro výsledek práce využity analýzy vnějšího prostředí a analýza konkurenčních sil. Pro posouzení atraktivity odvětví a návrhu strategie pro podniky působící v tomto odvětví bylo využito matic EFE, SPACE a GE. Do-davatelům bylo navrženo doporučení agresivních strategií s novými investicemi a inova-cemi odvětví, zvyšování tržních podílů, využití konsolidací, outsourcingu a efektivních MIS pro udržení nebo vyrovnání se vůdčím firmám na trhu na jednotlivých "Tier" úrov-ních.
Strategie vybraného podniku
Šauer, Martin
ŠAUER, M., Strategie vybraného podniku, Mendelova univerzita v Brně, 2016. Diplomová práce. Diplomová práce je zaměřena na návrh podnikové strategie pro společnost AMPO, s.r.o., která je vytvořena díky výstupům ze strategické analýzy a díky použití metod, nástrojů a modelů a měla by přinést zlepšení situace podniku a dosažení zvolených strategických cílů. Autor při tvorbě nové strategie pro společnost AMPO, s.r.o. využil metody modelování a závěrečným výstupem bylo shrnutí doporučení a vytvoření grafického modelu navrhované strategie. Literární rešerše je zaměřena na téma strategie a strategické řízení. Jsou popsány jednotlivé metody, nástroje a modely, které jsou dále využity v praktické části a jsou tedy základem pro formulaci a implementaci strategie. Klíčová slova Strategie, strategické řízení, strategický management, strategická analýza, okolí podniku, SWOT analýza, PEST analýza, metoda 7S, matice SPACE, matice IE, formulace strategie, implementace strategie

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.