Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komunikace v krizových situacích s médii a veřejností
Brzobohatý, Jan ; Kopecký,, Zdeněk (oponent) ; Rosická, Zdena (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o komunikaci při krizových situacích s médii a veřejností. Základními tématy jsou mimořádné události, jejich definice, klasifikace a poukázání na to, že jsou stále četnější a těší se stále většímu zájmu médií a veřejnosti. Dalším hlavním bodem práce je komunikace. Definice komunikace, její rozdělení, funkce a možné překážky zabraňující efektivní komunikaci. Dále v práci následuje obecný popis médií, jejich funkce v moderní společnosti a vlivu médií na společnost. Část práce je věnována také etice chování médií. Následuje část práce, ve které jsou popsány způsoby varování obyvatelstva při mimořádných událostech v působnosti státu a způsoby informování médií o mimořádných událostech. S tím souvisí potřeba institucí mít vyškolené pracovníky, kteří budou znalí problematiky mimořádných událostí, komunikace obecně a komunikace s médii, mediálního prostředí a kteří budou problematiku před médii a veřejností prezentovat.
Analysis of Marketing Communication of Business Chains on the Czech TV Market
Žarnayová, Klaudia ; Gunina, Daria (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu masmediální komunikace obchodních řetězců na českém trhu. Práce se věnuje analýze barev a emocionálních apelů, nacházejících se v reklamních spotech, uveřejněných prostřednictvím českých televizních stanic. V literární rešerši uvedené v teoretické části se nacházejí poznatky z oblasti masmediální komunikace, psychologických aspektů a emocionálních apelů, využívaných v televizní reklamě na trhu obchodních řetězců. Metodická část obsahuje popis využitých metod a postup při uskutečnění výzkumu reklamních spotů. V praktické části je uveden rozbor reklam z pohledu barev a následně aplikace jejich emocionálního a psychologického významu, které mohou v rámci televizního působení vyvolat u spotřebitelů. Závěr obsahuje výsledky analýzy, díky kterým jsou navrhnuta doporučení pro jejich následné praktické využití.
Krystalizace historických okamžiků v mediálních dialogických sítí: etnometodologická analýza českého mediálního diskurzu
Tesařová, Kristýna ; Kaderka, Petr (vedoucí práce) ; Lehečková, Eva (oponent)
V této diplomové práci sleduji krystalizaci kauzy lhaní politika M. Haška a jeho kolegů o schůzce s prezidentem, která se odehrála po volbách do Poslanecké sněmovny na podzim 2013. Na krystalizaci kauzy jsem nahlížela prostřednictvím kvalitativní analýzy masmediálních komunikátů jako na svým způsobem "historickou" událost v politickém životě zúčastněných. Analýza je založena na pojmu mediální dialogická síť J. Nekvapila a I. Leudara. Ve svých posledních společných publikacích tento pojem zkombinovali s metodologickým nástrojem členské kategorizační analýzy a pojmem strukturovaná bezprostřednost. Členská kategorizační analýza mi kromě sekvenčních aspektů interakce umožnila zohlednit v analýze také to, jak sociální aktéři kategorizují sami sebe, své komunikační partnery a nepersonální objekty a díky pojmu strukturovaná bezprostřednost jsem mohla zkoumat, jaké historické specifičnosti činí sociální aktéři v při interpretaci svého jednání a jednání svých komunikačních partnerů bezprostředními. Kromě analýzy utváření konkrétní mediální dialogické sítě bylo dalším cílem výzkumu zjistit, jak by bylo možné pojem inovovat vzhledem k jeho aplikaci na současný masmediální diskurz proměněný nástupem nových médií. Hašek a jeho přívrženci vyzvali Sobotku na zasedání předsednictva strany následující den po...
Analýza marketingové komunikace hypotečních úvěrů a úvěrů na bydlení na českém masmediálním trhu v letech 2010-2015
Gunina, Daria ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřena na analýzu vztahů mezi masmediální komunikací bank a jejich postavením na českém trhu hypotečních úvěrů a úvěrů na bydlení v období mezi lety 2010 a 2015. V teoretické části práce je provedena literární rešerše a jsou shrnuty dosavadní poznatky o vývoji českého hypotečního trhu a českého masmediálního trhu ve zmíněném období. Ve druhé části je upřena pozornost k metodice výzkumu, konkrétně data-miningové metodě CRISP-DM. V této části jsou dále rozebrány použité nástroje deskriptivní statistiky a metody regresní, korelační a shlukové analýzy. Praktická část práce se zabývá zjištěním trendů masmediální komunikace hypotečních úvěrů, odhalení významných vlivů a rozpoznání vzájemných zákonitostí mezi masmediální komunikací poskytovatelů hypotečních úvěrů, jejich finanční silou a délkou působnosti na trhu. V závěru jsou výsledky analýzy shrnuty a jsou vznesena doporučení pro jejich využití v praxi.
Komunikace v krizových situacích s médii a veřejností
Brzobohatý, Jan ; Kopecký,, Zdeněk (oponent) ; Rosická, Zdena (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o komunikaci při krizových situacích s médii a veřejností. Základními tématy jsou mimořádné události, jejich definice, klasifikace a poukázání na to, že jsou stále četnější a těší se stále většímu zájmu médií a veřejnosti. Dalším hlavním bodem práce je komunikace. Definice komunikace, její rozdělení, funkce a možné překážky zabraňující efektivní komunikaci. Dále v práci následuje obecný popis médií, jejich funkce v moderní společnosti a vlivu médií na společnost. Část práce je věnována také etice chování médií. Následuje část práce, ve které jsou popsány způsoby varování obyvatelstva při mimořádných událostech v působnosti státu a způsoby informování médií o mimořádných událostech. S tím souvisí potřeba institucí mít vyškolené pracovníky, kteří budou znalí problematiky mimořádných událostí, komunikace obecně a komunikace s médii, mediálního prostředí a kteří budou problematiku před médii a veřejností prezentovat.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.