Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Problematika první a poslední míle v městské dopravě
Večerka, Marek ; Ramík, Pavel (oponent) ; Štětina, Josef (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou první a poslední míle v městské dopravě. Definuje obecně problematiku první a poslední míle a poskytuje přehled dostupných řešení. Zároveň krátce nahlíží na budoucnost v podobě autonomního řízení. Jednotlivé řešení jsou popsána a následně vztažena na kontinent Evropy. Dalším krokem je zmapování a zanalyzování dostupných možností ve Statutárním městě Brno. Výsledkem této práce je vyhodnocení aktuálních dostupných řešení a návrh pro další řešení problematiky první a poslední míle.
Problematika první a poslední míle v městské dopravě
Večerka, Marek ; Ramík, Pavel (oponent) ; Štětina, Josef (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou první a poslední míle v městské dopravě. Definuje obecně problematiku první a poslední míle a poskytuje přehled dostupných řešení. Zároveň krátce nahlíží na budoucnost v podobě autonomního řízení. Jednotlivé řešení jsou popsána a následně vztažena na kontinent Evropy. Dalším krokem je zmapování a zanalyzování dostupných možností ve Statutárním městě Brno. Výsledkem této práce je vyhodnocení aktuálních dostupných řešení a návrh pro další řešení problematiky první a poslední míle.
Služby dopravců ve smluvní osobní přepravě a taxislužbě
Zamboj, Martin ; Zelený, Lubomír (vedoucí práce) ; Hrabák, Jiří (oponent)
Tato práce se zaměřuje na služby dopravců ve smluvní osobní přepravě a taxislužbě zejména na území hlavního města Prahy. V rámci práce jsou zkoumány legislativní podmínky pro provozování těchto služeb, hlavní poskytovatelé těchto služeb v Praze a nakonec jsou zde popsány mobilní aplikace zabývající se osobní přepravou.
Konkurence na trhu přepravy osobními automobily
Jírů, Michal ; Švarc, Zbyněk (vedoucí práce) ; Štěpánek, Petr (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá nově vznikající konkurencí na trhu přepravy osobními automobily. Hlavním cílem práce je přiblížit tuto konkurenci představením konkrétních služeb, kterými jsou Uber, WunderCar, Liftago, upTAXI a Jízdomat. Dále se v práci věnuji posouzení zákonnosti principů, na kterých tyto nové služby fungují, a porovnání hlavních faktorů osobní dopravy, pomocí nichž hodnotím jednotlivé přepravní možnosti a přínos představených služeb pro přepravu osobními automobily a dopravu obecně. Pro zlepšení kontextu tématu je zde uveden také popis a právní úprava osobní dopravy, jakožto i taxislužby. Z práce vyplývá, že všechny zmíněné služby figurují pouze jako zprostředkovatelé přepravy a nejsou tak za samotnou přepravu odpovědny. Za případné porušení podmínek stanovených pro přepravu osobními automobily odpovídají sami řidiči, kteří prostřednictvím těchto služeb přepravu nabízejí. Hlavními přínosy zmiňovaných služeb jsou využití nových technologií, zefektivnění přepravy osobními automobily a zvýšení její dostupnosti pro cestující.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.