|
Uplatnění marketingu v sektoru služeb
Jedličková, Lucie ; Čermák, Lubomír (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá uplatněním marketingu v sektoru služeb, konkrétně v advokacii. Cílem bylo provést analýzu uplatnění marketingu v dané advokátní kanceláři. Na základě vhodných metod byl sledován a vyhodnocen aktuální stav marketingové gramotnosti v určené advokátní kanceláři. Výsledkem provedených analýz bylo definování bariér, překážek, rezerv a příležitostí při uplatňování marketingu v této advokátní kanceláři. Teoretická část obsahuje poznatky z oblasti marketingu služeb, uvádí do oblasti advokacie a seznamuje s použitými metodami. Praktická část analyzuje současný stav v advokátní kanceláři. Pomocí vhodných metod jsou navržena opatření, směřující k eliminaci bariér, překážek a rezerv a k využití existujících příležitostí.
|
| |
| |
|
Uplatnění marketingu v sektoru služeb
Jedličková, Lucie ; Čermák, Lubomír (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá uplatněním marketingu v sektoru služeb, konkrétně v advokacii. Cílem bylo provést analýzu uplatnění marketingu v dané advokátní kanceláři. Na základě vhodných metod byl sledován a vyhodnocen aktuální stav marketingové gramotnosti v určené advokátní kanceláři. Výsledkem provedených analýz bylo definování bariér, překážek, rezerv a příležitostí při uplatňování marketingu v této advokátní kanceláři. Teoretická část obsahuje poznatky z oblasti marketingu služeb, uvádí do oblasti advokacie a seznamuje s použitými metodami. Praktická část analyzuje současný stav v advokátní kanceláři. Pomocí vhodných metod jsou navržena opatření, směřující k eliminaci bariér, překážek a rezerv a k využití existujících příležitostí.
|
| |
|
Spolupráce advokátní kanceláře s bankou
Fuková, Martina ; Půlpánová, Stanislava (vedoucí práce) ; Radová, Jarmila (oponent)
Cílem bakalářské práce je rozebrat spolupráci advokátní kanceláře s bankou, její odlišnosti vzhledem ke specifickému předmětu podnikání a v neposlední řadě sledovat vývoj této spolupráce v čase. Úvod je zaměřen na představení samotné advokátní kanceláře a upřesnění, která banka je v tuto chvíli jejím hlavním bankovním poskytovatelem. V druhé kapitole jsou charakterizovány produkty využívané k běžnému platebnímu styku, popsán vývoj jejich podmínek od zahájení činnosti až po současnost a vytvořena bilance nákladů a výnosů, které z jejich využívání kanceláři vznikají. Třetí kapitola se soustřeďuje na představení speciálních produktů, které kancelář využívá v souvislosti s výkonem advokacie, charakterizuje je a upřesňuje, kdo hradí náklady s nimi spojené. Čtvrtá kapitola porovnává podmínky skutečně využívaných produktů s těmi individuálně nabídnutými dvěma konkurenčními bankami, sleduje vyjednávání o těchto podmínkách a i následné rozhodování o změně bankovního poskytovatele. Pátá kapitola se zaměřuje na samotnou změnu banky, a jaké výhody a nevýhody tato změna advokátní kanceláři přinesla.
|