Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 211 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Dopady pandemie Covid-19 na hotelové služby
Plchotová, Lucie
Plchotová, L. Dopady pandemie Covid-19 na hotelové služby. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2021. Tato bakalářská práce se zabývá dopady pandemie Covid-19 na hotelové služby v České republice. Hlavním cílem je identifikace těchto dopadů. V teoretické části je vymezena problematika hotelových služeb v kontextu cestovního ruchu, hotelového managementu, kvality, spokojenosti a loajality hosta. Vlastní práce obsahuje zhodnocení současného stavu-dopad pandemie na ubytovací zařízení za využití sekundárních dat. Na základě analýzy primárních dat (dvou dotazníkových šetření, hloubkových rozhovorů) je zkoumána změna spotřebitelského chování, postoje ke stávajícím opatřením, obavy a preference návštěvníků hotelových zařízení v souvislosti s Covid-19. Následuje diskuse a návrhy s řešením, jak zmírnit dopady pandemie zvýšením návštěvnosti a spokojenosti hostů.
Spokojenost a loajalita hostů ubytovacích zařízení v ČR
Jarošová, Kateřina
Tato práce se zabývá problematikou spokojenosti a loajality hostů v ubytovacích zařízeních. Cílem práce je zjištění míry spokojenosti hostů pomocí dílčích faktorů kvality a zhodnocení jejich vlivu na loajalitu hostů. Vyhodnocení probíhalo na základě zpracování dotazníkového šetření pomocí IPA analýzy a regresní analýzy. Výsledky práce ukazují, že na loajalitu mají nejvíce vliv faktory: atmosféra ubytovacího zařízení, kvalifikovanost a důvěryhodnost personálu, pocit bezpečí a jistoty, doplňkové služby ubytovacího zařízení a způsob komunikace personálu. V závěru jsou formulovány doporučení pro management ubytovacích zařízení ke zvýšení spokojenosti a loajality jejich hostů.
Certifikace jako nástroj řízení kvality služeb
Suchánková, Martina
Práce se zabývá problematikou kvality služeb a jejím řízením z hlediska poskytovatelů služeb. Certifikace v cestovním ruchu jsou zde rozebrány jako jeden z možných nástrojů řízení kvality služeb. Hlavním cílem práce je návrh doporučení pro rozvoj konkrétní certifikace Cyklisté vítáni zaměřující se na splnění specifických požadavků cyklistů. Prostřednictvím primárního průzkumu ve formě dotazníkových šetření jsou zkoumány hlavní přínosy ze zapojení do certifikace z pohledu provozovatelů certifikovaných zařízení a další souvislosti určující spokojenost certifikovaných zařízení.
Kvalita služeb v hotelnictví
Jánošová, Beáta
Bakalářská práce se zabývá problematikou hodnocení spokojenosti zákazníků firmy Jacob Brno a kvalitou služeb v hotelnictví. V teoretické části jsou zpracovány poznatky, které se vztahují k uvedenému tématu. Praktická část je zaměřena na analýzu vybraného zařízení a na spokojenost zákazníků formou dotazníkového šetření, kde celkem 20 výzkumných otázek je předložených 200 respondentům. Dosažený průzkum ukáže možné návrhy zlepšení dosavadní situace, připomínky a doporučení, které by mohly vést ke zvýšené spokojenosti zákazníků a celkové obsazenosti ubytovacího zařízení.
Kvalita ve vinařských destinacích z pohledu poptávky
Profotová, Klára
Profotová, K. Kvalita ve vinařských destinacích z pohledu poptávky. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2016. Bakalářská práce je zaměřena na faktory kvality ve vinařských destinacích. Hlavním cílem práce je identifikovat faktory kvality ve vinařských destinacích, které ovlivňují zájem návštěvníků tyto destinace navštěvovat a mají vliv na jejich loajalitu. Práce má teoretickou část a vlastní část. Teoretická část je věnována poznatkům o cestovním ruchu, vinařské turistice, destinačním managementu, kvalitě v cestovním ruchu a spokojenosti zákazníka. Ve vlastní práci jsou pak uvedeny výsledky dotazníkového šetření.
Vliv faktorů kvality destinace na loajalitu návštěvníků venkovských oblastí
Novotná, Daniela
Novotná, Daniela. Vliv faktorů kvality destinace na loajalitu návštěvníků venkovských oblastí. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2016. Bakalářská práce se věnuje hodnocení kvality venkovské destinace. Hlavním cílem práce je za použití regresní analýzy identifikovat faktory kvality, které ovlivňují loajalitu návštěvníků. Dílčím cílem je posoudit spokojenost návštěvníků s jednotlivými faktory kvality a na základě výsledků navrhnout doporučení pro poskytovatele služeb ve venkovském cestovním ruchu.
Analýza spokojenosti s kvalitou služieb vo vybranom hotelovom zariadení
Príbulová, Martina
Bakalářská práce se zabývá spokojeností hosty s faktory působícími na vnímanou kvalitu služeb poskytovaných v Hotelu pod Lipou. Práce si dává za cíl navrhnout doporučení, které by měly dopomoci hotelu ke zlepšení kvalitativní stránky služeb, a tím přispět ke zvýšení spokojenosti hotelových hostů. Literární rešerše se zabývá tematickými celky o hotelnictví, spokojenosti zákazníků, managementu kvality služeb a metodách měření spokojenosti zákazníků s kvalitou. Na základě získaných poznatků z analýzy vnitřního a vnějšího prostředí hotelu a z dosažených výsledků kvantitativního výzkumu vyhodno-ného za pomoci IPA analýzy v praktické části, by mělo dojít k dosažení sta-noveného cíle.
Kvalita ve venkovském cestovním ruchu
Charvátová, Zuzana
Charvátová, Z. Kvalita ve venkovském cestovním ruchu. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2016. Diplomová práce se zabývá kvalitou ve venkovském cestovním ruchu. Jejím hlavním cílem je identifikace faktorů kvality, analýza vztahů mezi faktory a jejich význam. K dosažení tohoto cíle je proveden primární výzkum v podobě dotazníkového šetření ze strany klienta i ze strany poskytovatele. Součástí je také analýza současného stavu kvality ve venkovském cestovním ruchu a řešení dílčích cílů. Mezi dílčí cíle patří odhalení rozporu vnímání kvality služeb mez klientem a poskytovatelem služby a zjištění rozporu mezi významem a výkonem faktorů kvality, který je zpracován prostřednictvím IPA analýzy. Na základě výsledků jsou navržena doporučení pro zvýšení kvality.
Vyhodnocení kvality pivních restauračních zařízení v Brně
Říha, Radek
Práce se zabývá vyhodnocením kvality poskytovaných služeb pivních restauračních zařízení v Brně. Předmětem zkoumání bylo devět vybraných pivních restaurací v Brně. U vybraných podniků byla provedena finanční analýza za účelem zjištění finanční situace. Primární výzkum proběhl formou dotazníkového šetření. Získaná data byla vyhodnocena pomocí kvantitativních metod. Dále byly ze získaných dat pomocí shlukové analýzy vytvořeny čtyři segmenty zákazníků. Součástí vyhodnocení bylo prokázání platnosti několika hypotéz. Ze získaných informací byla vyhodnocena kvalita služeb a formulovaná doporučení vybraným restauračním zařízením v Brně.
Hodnotenie kvality služieb pre kúpeľnú destináciu Piešťany
Bánová, Kristína
Bakalářská práce se zabývá kvalitou poskytovaných služeb v lázeňské destinaci Piešťany. Hlavním cílem bakalářské práce je identifikace faktorů kvality služeb a jejich významnost pro návštěvníka lázeňské destinace Piešťany. Ke splnění cíle byly využity dva dotazníkové průzkumy. Na základě jejich vyhodnocení byla navržena doporučení pro poskytovatele služeb této lázeňské destinace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 211 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.