Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Bariéry úspěšného koučování v organizaci
Fraňková, Anna ; Dvořáková, Miroslava (vedoucí práce) ; Gruber, Jan (oponent)
Předložená diplomová práce se zabývá tématem koučování v organizacích, respektive tématem bariér, které do koučování v organizacích vstupují a brání tak jeho úspěšnosti. Nejprve je pozornost věnována definici koučování, jeho základním principům, formám a specifikům vůči ostatním rozvojovým metodám. Dále je popsáno využití koučování v organizacích, důvody k jeho implementaci, jeho přínosy a zejména bariéry, které se v této souvislosti mohou objevit. e t vychází z odborné literatury a z dat kvalitativního výzkumného šetření. ájem je soustředěn na pohled zainteresovaných stran, které se koučovacího procesu účastní - garantů koučování, koučů a koučovaných a na to, jak tito aktéři vnímají možné bariéry koučování, a to nejen v průběhu koučovacího procesu, ale i před jeho zahájením a po jeho skončení. Klíčová slova: koučování, bariéry úspěšnosti, rozvoj zaměstnanců, koučovací proces, kouč, koučovaný
Coaching program "Academy of Coaching Excellence" from the perspective of its participants
Kasanderová, Veronika ; Jarošová, Eva (vedoucí práce) ; Crkalová, Anna (oponent)
Táto diplomová práca sa zaoberá problematikou koučovania a vzdelávania koučov, nakoľko práve táto forma rozvoja a vedenia ľudí sa v súčasnosti stáva trendom. Koučovanie v Českej republike nie je nijakým spôsobom legislatívne upravené, čo spôsobuje, že koučom sa môže nazvať ktokoľvek. Z tohto dôvodu na českej scéne pôsobia tri profesijné asociácie združujúce profesionálnych koučov, ktorí svoje vzdelanie potvrdzujú špecializovanými výcvikmi. Jedným z týchto programov je program "Academy of Coaching Excellence" spoločnosti Coaching Systems s.r.o., ktorý je ústrednou témou mojej diplomovej práce. Pomocou kvalitatívneho výskumu som zistila, že vo voľných výpovediach účastníkov programu sa nachádzali kompetencie kouča vytvorené Európskou radou pre mentoring a koučink, ktorými by sa koučovia vychádzajúci z tohto programu mali riadiť. V závere praktickej časti navrhujem optimalizačné opatrenia a odporúčania, ktoré môžu zvýšiť nielen kvalitu programu, ale aj kvalitu koučov.
Význam koučinku v přímém prodeji na příkladu společnosti Southwestern
Charvátová, Veronika ; Křečková Kroupová, Zuzana (vedoucí práce) ; Dvořák, Josef (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce je zkoumání závislosti mezi koučinkem a prodejními výsledky prodejců v průběhu stáže společnosti Southwestern. V teoretické části, na základě dostupné literatury a internetových zdrojů, popisuji pojem koučink a jeho historii. Dále se věnuji modelům koučinku a nástrojům, které koučové ke zvýšení výkonu koučovaných využívají. V závěru teoretické části definuji specifika přímého prodeje a vystihuji význam přímého prodeje v dnešní době. Praktická část je věnována společnosti Southwestern, která využívá přímý prodej k distribuci vzdělávacích produktů. Představuji zde historii společnosti, její produktové portfolio a letní Southwestern Advantage stáž pro studenty vysokých škol. Těžištěm této práce je výzkum, který jsem prováděla v průběhu léta 2012, kdy jsem aplikovala koučink při komunikaci s prodejci, se kterými jsem pracovala. Závěrem práce je propojení teorie s praxí a následná doporučení pro využití koučinku ke zvýšení objemu produkce prodejců společnosti Southwestern.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.