Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 95 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh na zlepšení pozice malého podniku
Horák, Jakub
Horák, Jakub. Návrh na zlepšení pozice malého podniku. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2014. Překládaná bakalářská práce má za úkol doporučit návrh strategie na zlepšení pozice podniku Horimex cars s.r.o. Práce obsahuje strategickou analýzu vnějšího a vnitřního prostředí pomocí vybraných metod, cílem těchto metod je určení silných a slabých stránek podniku, příležitostí a hrozeb a klíčových faktorů úspěchu. Výsledkem analýz je strategie na podnikové úrovni a dílčí strategie, které podporují strategii celopodnikovou, včetně konkrétních opatření.
Konkurenční výhoda - východisko pro stanovení strategie společnosti
Polišenská, Alice
Diplomová práce se zabývá srovnáním konkurentů odvětví "Poradců systémů řízení" pomocí generického benchmarkingu. Na základě výstupu z benchmarkingu je provedena analýza vybrané společnosti a navržena vhodná strategie, která by mohla zajistit zvýšení jejího dosavadního podílu na trhu. V teoretické části jsou popsány pojmy týkající se problematiky odvětvového (oborového) prostředí, strategického řízení, konkurenčních strategií a kvantitativního výzkumu. Vlastní práce je zaměřena na identifikaci a vymezení hlavních hráčů odvětví "Poradců systémů řízení" a prostřednictvím benchmarkingu jsou navrženy vhodné strategie pro vybraného hráče z tohoto trhu.
Návrh konkurenční strategie společnosti
Majnuš, Ondřej ; Kolařík, Vladimír (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na vytvoření konkurenční strategie společnosti působící ve stavebnictví. Obsahuje strategickou analýzu podniku, která vychází z teoretických poznatků v práci. Za pomoci stanovených záměrů firmy a strategické analýzy navrhuje konkurenční strategii a její implementaci.
Competitive Intelligence
Mikuš, Ondřej ; Karásek, Jan (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá aplikací konkurenčního zpravodajství, v dnešní době stále častěji využívané pro podporu rozhodovacího procesu. Základním předpokladem je správný sběr dat a jeho důkladná anlýza. Vyhodnocené informace dávají ucelený pohled v podobě analýzy konkurence. Takto nabyté znalosti o konkurenci jsou důležité pro strategické rozhodování společnosti. Nejprve jsou popsány teoretické předpoklady pro sběr informací včetně etických kodexů. Identifikovány jsou i moderní zdroje informací. Popsány jsou metody a přístupy řešení konkurenčního zpravodajství. Dále jsou popsány konkurenční strategie. Vytvořen je návrh aplikace competitive inteligence do společnosti. Jsou popsány jednotlivé možnosti dalšího působení a zhodnoceny možnosti spolupráce s vybranými odběrately. Práce popisuje konkurenční výhody a hodnotí výhody nasazení competitive inteligence do podnikové praxe. Na závěr je vytvořeno doporučení pro management společnosti.
Návrh strategie pro zvýšení konkurenceschopnosti taneční školy Danza
Pikalová, Hana ; Veselá, Jitka (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce sleduje problematiku konkurenceschopnosti a návrh strategie pro její zvýšení pro taneční školu Danza. Základem pro tvorbu strategie jsou údaje získané na základě teoretických poznatků, aplikace dotazníkového šetření a z analýz obecného, oborového a interního prostředí a SWOT analýzy. Výstupem diplomové práce jsou, na základě zpracování a vyhodnocení zjištěných údajů, návrhy jednotlivých prvků strategie podle složek marketingového mixu. Návrh strategie je předpokladem k posílení konkurenceschopnosti taneční školy Danza a vytvoření její stabilní pozice na trhu.
Návrh na zvýšení konkurenceschopnosti podniku - variantní řešení
Kotrčová, Štěpánka ; Novák, Zdeněk (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá tvorbou návrhu konkurenční strategie podniku, jenž působí v oblasti poskytování služeb souvisejících se správou nemovitostí. Nejprve jsou uvedeny teoretické poznatky související s danou problematikou. Dále je v analytické části posuzován současný stav interního i externího prostředí. Na základě získaných informací z těchto dvou částí práce je následně navržena strategie pro zvýšení konkurenceschopnosti analyzovaného podniku.
Návrh obchodní strategie podniku
Bárta, Lukáš ; Koleňák, Jiří (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá tvorbou obchodní strategie pro rozvoj malé firmy. Především jde o zlepšení konkurenceschopnosti a rozšíření pobočkové sítě maloobchodních prodejen se sýry. Práce je zpracována na základě teoretických poznatků. V analytické části je analyzován současný stav a na základě výsledků je v navržena obchodní strategie pro rozvoj firmy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 95 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.