Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vnitropodniková komunikační strategie společnosti Devro s.r.o.
Benešová, Kateřina ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kožnarová, Dominika (oponent)
Práce se zabývá vnitropodnikovou komunikační strategií ve společnosti Devro s.r.o. Cílem této práce bylo analyzovat vnitrofiremní komunikaci ve společnosti a navrhnout nová zlepšení a doporučení. Teoretická část práce je věnována vysvětlení vnitropodnikové komunikace. Praktická část se zabývá analýzou používaných komunikačních prostředků ve společnosti Devro s.r.o. V poslední části práce jsou vysvětleny nové návrhy a doporučení na zlepšení vnitrofiremní komunikace.
Firemní komunikace a PR na internetu
Kyselová, Petra ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Kubeš, Jiří (oponent)
Tato práce se zabývá definicí firemní komunikace a public relations a dále možností jejich využití v prostředí Internetu. Práce poskytuje komplexní pohled, jak pro manažery věnující se této problematice, tak i pro relativně nezávislou veřejnost. Větší část práce se věnuje problematice public relations a koncepci firemních internetových stránek. Přínosem tohoto dokumentu je komplexní pohled na problematiku firemní komunikace a PR, které nejsou záležitostí jen samotné organizace, ale i jiných zájmových skupin mezi které patří i široká veřejnost. Práce se věnuje vlivu internetu na jednotlivé oblasti managementu, které jsou v souvislosti s PR rozlišovány. Dále uvádí možnosti činností PR, ke kterým je internetu možno využít. Praktická část zkoumá internetovou prezentaci společnosti Telefónica O2 Czech Republic a možnosti její komunikace s jednotlivými zájmovými skupinami.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.