Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Design dětského kočárku
Snášel, Martin ; Chorý, Tomáš (oponent) ; Zvonek, Miroslav (vedoucí práce)
Dětský kočárek je mnohem složitější produkt, než se na první dojem může zdát. Spojuje odlišné požadavky dvou uživatelů - dítěte a rodiče. Musí respektovat jejich rozdílné potřeby a jak tomu dnes bývá, lidé nechtějí pouze funkční produkty, ale také pohledné, módní a jedinečné. Z hlediska designu tak narážíme často na omezení funkčnosti na úkor vzhledu, nebo konstrukční složitost a náročnou výrobu pod tlakem inovace. V mé diplomové práci jsme se snažil najít kompromis a navrhnout nejen originální podobu dětského kočárku, ale také přinést funkční inovace a neotřelost. Hlavní snahou bylo vytvořit univerzální kočárek použitelný pro všechna tři stádia dítěte do 2 let a současně minimalizovat počet k tomu potřebných dílů. Mým cílem bylo zachovat originální design a navržené prvky po celou dobu použití kočárku a učinit jej nejen univerzálním, ale také snadno přemístitelným a uskladnitelným. Zaměřil jsem se na dva hlavní prvky, které doposud nejsou žádnou firmou používány: univerzální modifikovatelná korba a designově atraktivní bez středová kola.
Design dětského kočárku
Snášel, Martin ; Chorý, Tomáš (oponent) ; Zvonek, Miroslav (vedoucí práce)
Dětský kočárek je mnohem složitější produkt, než se na první dojem může zdát. Spojuje odlišné požadavky dvou uživatelů - dítěte a rodiče. Musí respektovat jejich rozdílné potřeby a jak tomu dnes bývá, lidé nechtějí pouze funkční produkty, ale také pohledné, módní a jedinečné. Z hlediska designu tak narážíme často na omezení funkčnosti na úkor vzhledu, nebo konstrukční složitost a náročnou výrobu pod tlakem inovace. V mé diplomové práci jsme se snažil najít kompromis a navrhnout nejen originální podobu dětského kočárku, ale také přinést funkční inovace a neotřelost. Hlavní snahou bylo vytvořit univerzální kočárek použitelný pro všechna tři stádia dítěte do 2 let a současně minimalizovat počet k tomu potřebných dílů. Mým cílem bylo zachovat originální design a navržené prvky po celou dobu použití kočárku a učinit jej nejen univerzálním, ale také snadno přemístitelným a uskladnitelným. Zaměřil jsem se na dva hlavní prvky, které doposud nejsou žádnou firmou používány: univerzální modifikovatelná korba a designově atraktivní bez středová kola.
Marketing mix of a chosen enterprise
Kopecká, Ina ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Štefečková, Jana (oponent)
Teoreticko-metodologická část: obsah a podstata marketingu, marketingový mix a jeho jednotlivé nástroje. Aplikační část: charakteristika firmy, analýza marketingových možností a východisek, postavení firmy v marketingovém prostředí, implementace teorie marketingového mixu na firmu. Závěr, hodnocení celkové situace firmy a doporučení pro management.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.