Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Crowdsourcingová tvorba datové sady pro rozpoznání struktury vyprávění
Ignác, Igor ; Dočekal, Martin (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Cieľom tejto práce je vytvorenie rozsiahlej dátovej sady pre rozpoznanie štruktúry rozprávania metódou crowdsourcingu. Pre tento účel bolo nutné vytvoriť webové rozhranie umožňujúce anotáciu dátovej sady filmov užívateľmi. Anotovanie dát získaných z filmovej databázy IMDb v aplikácii je založené na troch odlišných typoch anotácie. Užívatelia validujú výpočet podobností obsahov filmov modelom Sentence-BERT, extrakciu kľúčových slov z obsahov filmov modelom RAKE a predpočítané podobnosti filmov na základe ich kľúčových slov. Gamifikácia užívateľov je postavená na priradzovaní bodov a s nimi spojenými odznakmi, úspechoch a rebríčku najúspešnejších užívateľov.
Navrhování klíčových slov v Centrálním portálu knihoven
Balaga, Róbert ; Otrusina, Lubomír (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Táto práca sa zaoberá rôznymi metódami extrakcie kľúčových výrazov z dokumentov, zo zameraním na diela z Centrálneho portálu knižníc. Boli implementované rôzne metódy z kategórie štatistických, lingvistických metód a metód založených na grafoch. Tiež bola navrhnutá vlastná metóda, ktorá kombinuje prístup štatistických a lingvistických metód. Jednotlivé metódy boli testované a analyzované pomocou štandardných metrík, pričom navrhnutá metóda dosiahla úspešnosť 30 percent.
Průzkum vlastnictví kódu ve velké organizaci
Šimonek, Jan ; Rychlý, Marek (oponent) ; Kreslíková, Jitka (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vlastnictvím kódu v softwarových organizacích a tvorbou nástroje, který usnadňuje spolupráci v projektu automatickou identifikací vlastníků. Při zkoumání problému práce vychází z Extrémního Programování, dále jsou popsány modely vlastnictví kódu i dopad vlastnictví kódu na mezi-týmovou spolupráci a dělení práce uvnitř týmu. Teoretický rámec je zasazen do kontextu reálné firmy, kde je identifikován potenciál na zlepšení. Pomoci ke zlepšení by měl dále v práci navržený nástroj, který na základě dat ze systému správy verzí identifikuje vlastníky a experty pro jednotlivé oblasti kódu. Tyto informace zpřístupňuje v přehledné podobě. Také je v práci popsán provedený průzkum vlastnictví kódu v několika projektech, což umožňuje posoudit kvalitu výsledků. V závěru práce je diskutována použitelnost nástroje a jeho přínos na praxi v reálné firmě.
Crowdsourcingová tvorba datové sady pro rozpoznání struktury vyprávění
Ignác, Igor ; Dočekal, Martin (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Cieľom tejto práce je vytvorenie rozsiahlej dátovej sady pre rozpoznanie štruktúry rozprávania metódou crowdsourcingu. Pre tento účel bolo nutné vytvoriť webové rozhranie umožňujúce anotáciu dátovej sady filmov užívateľmi. Anotovanie dát získaných z filmovej databázy IMDb v aplikácii je založené na troch odlišných typoch anotácie. Užívatelia validujú výpočet podobností obsahov filmov modelom Sentence-BERT, extrakciu kľúčových slov z obsahov filmov modelom RAKE a predpočítané podobnosti filmov na základe ich kľúčových slov. Gamifikácia užívateľov je postavená na priradzovaní bodov a s nimi spojenými odznakmi, úspechoch a rebríčku najúspešnejších užívateľov.
Navrhování klíčových slov v Centrálním portálu knihoven
Balaga, Róbert ; Otrusina, Lubomír (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Táto práca sa zaoberá rôznymi metódami extrakcie kľúčových výrazov z dokumentov, zo zameraním na diela z Centrálneho portálu knižníc. Boli implementované rôzne metódy z kategórie štatistických, lingvistických metód a metód založených na grafoch. Tiež bola navrhnutá vlastná metóda, ktorá kombinuje prístup štatistických a lingvistických metód. Jednotlivé metódy boli testované a analyzované pomocou štandardných metrík, pričom navrhnutá metóda dosiahla úspešnosť 30 percent.
Průzkum vlastnictví kódu ve velké organizaci
Šimonek, Jan ; Rychlý, Marek (oponent) ; Kreslíková, Jitka (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vlastnictvím kódu v softwarových organizacích a tvorbou nástroje, který usnadňuje spolupráci v projektu automatickou identifikací vlastníků. Při zkoumání problému práce vychází z Extrémního Programování, dále jsou popsány modely vlastnictví kódu i dopad vlastnictví kódu na mezi-týmovou spolupráci a dělení práce uvnitř týmu. Teoretický rámec je zasazen do kontextu reálné firmy, kde je identifikován potenciál na zlepšení. Pomoci ke zlepšení by měl dále v práci navržený nástroj, který na základě dat ze systému správy verzí identifikuje vlastníky a experty pro jednotlivé oblasti kódu. Tyto informace zpřístupňuje v přehledné podobě. Také je v práci popsán provedený průzkum vlastnictví kódu v několika projektech, což umožňuje posoudit kvalitu výsledků. V závěru práce je diskutována použitelnost nástroje a jeho přínos na praxi v reálné firmě.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.