Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza etických aspektů krizové komunikace podniku
Tsaruk, Khrystyna ; Antušák, Emil (vedoucí práce) ; Kopecký, Zdeněk (oponent)
V úvodu dané bakalářské práce jsou uvedeny cíle, jimiž jsou: 1.Analýza podstaty krizové komunikace podniku. 2.Analýza etických aspektů krizové komunikace podniku. 3.Analýza a popis dopadů porušení etických aspektů krizové komunikace na obyvatelstvo a životní prostředí na příkladě havárie Černobylské JE. První kapitola, resp. teoretická část je primárně zaměřená na definování pojmů, bezprostředně souvisejících s tématem práce, vytvoření přehledu o krizové komunikaci, která je nedílnou součástí krizového managementu a jeho mohutním nástrojem při zvládání krizových situací. Druhá kapitola se zabývá primárně etikou a uvádí řadu příkladů, které poukazují na souvislosti mezi etikou a krizovou komunikaci. Přesněji řečeno cílem této časti je zdůraznit důležitost etického způsobu myšlení a chování v momenty propuknutí krizí s cílem eliminace nežádoucích následků a zachránění lidských životů, ekonomického blahobytu a životního prostředí. Třetí kapitola je tak zvanou praktickou časti, zaměřenou na popis problematiky etických aspektů krizové komunikace na příkladě jaderné elektrárny Černobyl. Závěr práce bude přistavovat sumarizaci poznatků ohledně etických aspektů krizové komunikace podniku a moderního pojmu Corporate Social Responsibility, získaných autorem při zpracování odborné literatury, statistik, novinářských reportáží apod. ohledně problematiky dané BP.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.