Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rozšířená realita pro deskové hry a vzdělávací aplikace
Záleský, Jiří ; Kapinus, Michal (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se věnuje tématu rozšířené reality a jejího užití pro stolní hry a výukové aplikace na interaktivním stole. Cílem bylo vytvoření samostatného systému umožňujícího snadné vytváření her pro interaktivní stůl, a to formou návrhu systému umožňujícího komunikaci s interaktivním stolem a vývojem demoaplikace, která prezentuje funkcionalitu systému. V části týkající se návrhu systému byly představeny v práci použité technologie a nástroje, např. C++, Qt nebo Catkin, a vytvořen první návrh hry - demoaplikace. V implementační části je vysvětlen způsob převodu návrhu na fungující aplikaci, včetně popisu vnitřní struktury aplikace. Poslední část práce, věnovaná testování, přináší kromě odhalení chyb aplikace i další návrhy na její rozšíření v budoucnu. Výsledkem práce je fungující systém pro rozšířenou realitu a demoaplikace na něho navazující, což v budoucnu poslouží k vytváření dalších programů využívajících interaktivní stůl. Systém je určený pro použití na interaktivním stole ARTable3.
Uživatelské rozhraní pro hru na hrdiny na interaktivním stole
Urban, Šimon ; Rozman, Jaroslav (oponent) ; Kapinus, Michal (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvoření uživatelského rozhraní pro hru na hrdiny Dungeons & Dragons pro interaktivní stůl ARTable. K dosažení vhodného řešení bylo využito dvou spolu komunikujících aplikací. První je navržena pro interaktivní stůl pro hráče, druhá je navržena pro desktop a slouží pro správu hry. Výsledné aplikace vedly k urychlení hry a rychlejšímu zaučení nových hráčů. Interaktivní stůl by se mohl stát užitečným nástrojem pro hraní tohoto typu her.
Desková hra v rozšířené realitě na dotykovém stole
Helešicová, Aneta ; Hradiš, Michal (oponent) ; Kapinus, Michal (vedoucí práce)
Práce se zabývá využitím interaktivního stolu ARTable pro hraní komplikované deskové hry. Jejím výsledkem je promítané uživatelské rozhraní pro hru World of Warcraft Desková hra s ovládáním skrze dotykovou plochu v jazyce C++.
Promítané uživatelské rozhraní - Dungeons & Dragons
Dymáček, Petr ; Kapinus, Michal (oponent) ; Najman, Pavel (vedoucí práce)
Práce se zabývá využitím interaktivního stolu pro hraní deskové hry Dungeons & Dragons. Výsledkem práce je aplikace, která se ovládá pomocí dotykové plochy a pomocí gest. Tato gesta jsou získávána z hloubkových dat pořízených Kinectem. Práce řeší kalibraci vstupních zařízení a návrh uživatelského rozhraní vhodného pro danou aplikaci.
Deskové hry na interaktivním stole
Svoboda, Petr ; Najman, Pavel (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na využití principů hmatatelného uživatelského rozhraní (tangible user interface) a prostorové rozšířené reality (spatial augmented reality) ke hraní deskových her. Za tímto účelem vznikl systém nazvaný interaktivní stůl. Jedná se zároveň o hardwarové i softwarové řešení. Hardwarová část řeší uchycení hloubkové kamery a projektoru nad stolem. Softwarové řešení se na jedné straně zabývá kalibrací systému hloubkové kamery a projektoru použitím známých postupů pro kalibraci kamery a na straně druhé řeší úlohy z oboru počítačového vidění. Tato percepční část je jádrem celé práce a pro účely hraní deskových her poskytuje informace o poloze fyzického herního předmětu, fyzické herní desky a výpočtu masky pro maskování rušivých objektů. Pro účely demonstrace možností systému vznikla výuková demonstrační aplikace. Interaktivní stůl nabízí nové možnosti hraní deskových her v reálném prostředí kombinací prvků rozšířené reality a reálných objektů a s tím spojené nové uživatelské zkušenosti.
Uživatelské rozhraní pro hru na hrdiny na interaktivním stole
Urban, Šimon ; Rozman, Jaroslav (oponent) ; Kapinus, Michal (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvoření uživatelského rozhraní pro hru na hrdiny Dungeons & Dragons pro interaktivní stůl ARTable. K dosažení vhodného řešení bylo využito dvou spolu komunikujících aplikací. První je navržena pro interaktivní stůl pro hráče, druhá je navržena pro desktop a slouží pro správu hry. Výsledné aplikace vedly k urychlení hry a rychlejšímu zaučení nových hráčů. Interaktivní stůl by se mohl stát užitečným nástrojem pro hraní tohoto typu her.
Rozšířená realita pro deskové hry a vzdělávací aplikace
Záleský, Jiří ; Kapinus, Michal (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se věnuje tématu rozšířené reality a jejího užití pro stolní hry a výukové aplikace na interaktivním stole. Cílem bylo vytvoření samostatného systému umožňujícího snadné vytváření her pro interaktivní stůl, a to formou návrhu systému umožňujícího komunikaci s interaktivním stolem a vývojem demoaplikace, která prezentuje funkcionalitu systému. V části týkající se návrhu systému byly představeny v práci použité technologie a nástroje, např. C++, Qt nebo Catkin, a vytvořen první návrh hry - demoaplikace. V implementační části je vysvětlen způsob převodu návrhu na fungující aplikaci, včetně popisu vnitřní struktury aplikace. Poslední část práce, věnovaná testování, přináší kromě odhalení chyb aplikace i další návrhy na její rozšíření v budoucnu. Výsledkem práce je fungující systém pro rozšířenou realitu a demoaplikace na něho navazující, což v budoucnu poslouží k vytváření dalších programů využívajících interaktivní stůl. Systém je určený pro použití na interaktivním stole ARTable3.
Desková hra v rozšířené realitě na dotykovém stole
Helešicová, Aneta ; Hradiš, Michal (oponent) ; Kapinus, Michal (vedoucí práce)
Práce se zabývá využitím interaktivního stolu ARTable pro hraní komplikované deskové hry. Jejím výsledkem je promítané uživatelské rozhraní pro hru World of Warcraft Desková hra s ovládáním skrze dotykovou plochu v jazyce C++.
Promítané uživatelské rozhraní - Dungeons & Dragons
Dymáček, Petr ; Kapinus, Michal (oponent) ; Najman, Pavel (vedoucí práce)
Práce se zabývá využitím interaktivního stolu pro hraní deskové hry Dungeons & Dragons. Výsledkem práce je aplikace, která se ovládá pomocí dotykové plochy a pomocí gest. Tato gesta jsou získávána z hloubkových dat pořízených Kinectem. Práce řeší kalibraci vstupních zařízení a návrh uživatelského rozhraní vhodného pro danou aplikaci.
Deskové hry na interaktivním stole
Svoboda, Petr ; Najman, Pavel (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na využití principů hmatatelného uživatelského rozhraní (tangible user interface) a prostorové rozšířené reality (spatial augmented reality) ke hraní deskových her. Za tímto účelem vznikl systém nazvaný interaktivní stůl. Jedná se zároveň o hardwarové i softwarové řešení. Hardwarová část řeší uchycení hloubkové kamery a projektoru nad stolem. Softwarové řešení se na jedné straně zabývá kalibrací systému hloubkové kamery a projektoru použitím známých postupů pro kalibraci kamery a na straně druhé řeší úlohy z oboru počítačového vidění. Tato percepční část je jádrem celé práce a pro účely hraní deskových her poskytuje informace o poloze fyzického herního předmětu, fyzické herní desky a výpočtu masky pro maskování rušivých objektů. Pro účely demonstrace možností systému vznikla výuková demonstrační aplikace. Interaktivní stůl nabízí nové možnosti hraní deskových her v reálném prostředí kombinací prvků rozšířené reality a reálných objektů a s tím spojené nové uživatelské zkušenosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.