Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Pandemic - Hra pro více hráčů v promítané rozšířené realitě
Januška, Filip ; Hradiš, Michal (oponent) ; Bambušek, Daniel (vedoucí práce)
Cieľom tejto práce bolo vytvoriť spoločenskú hru pre dotykový projektor Hachi Infinite M1. Vytvorená hra je adaptáciou klasickej stolnej hry Pandemic rozšírenou o rôzne nové herné mechanizmy, ktoré vhodne využívajú výhody digitálnej verzie. Aplikácia bola implementovaná v hernom engine Unity pre Android zariadenia. Práca sa venuje téme rozšírenej reality a možnostiam jej využitia v rôznych oblastiach, medzi ktoré patrí aj herný priemysel.
Pandemic - Hra pro více hráčů v promítané rozšířené realitě
Januška, Filip ; Hradiš, Michal (oponent) ; Bambušek, Daniel (vedoucí práce)
Cieľom tejto práce bolo vytvoriť spoločenskú hru pre dotykový projektor Hachi Infinite M1. Vytvorená hra je adaptáciou klasickej stolnej hry Pandemic rozšírenou o rôzne nové herné mechanizmy, ktoré vhodne využívajú výhody digitálnej verzie. Aplikácia bola implementovaná v hernom engine Unity pre Android zariadenia. Práca sa venuje téme rozšírenej reality a možnostiam jej využitia v rôznych oblastiach, medzi ktoré patrí aj herný priemysel.
Aplikace výukových objektů pro interaktivní technologie na SŠ
Schoř, Vlastimil ; Lapeš, Jakub (vedoucí práce) ; Vaňková, Petra (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou využívání interaktivních technologií v prostředí středních škol. V práci jsou probrána témata jak didaktická, tak i technická a jsou zde popsány současné trendy a technologické možnosti. Popisují se zde i rozdíly několika typů používaných interaktivních technologií v odlišných typech škol. V práci jsou diskutovány možnosti získávání výukových materiálů pro výuku odborných předmětů a cizích jazyků ale i vlastní tvorba výukových materiálů. Jsou zde popsány možnosti interaktivních tabulí a displejů, ale i další technologie umožňující interaktivní způsob výuky. Práce hodnotí praktické zkušenosti z výuky a popisuje využití těchto technologií učiteli na základě informací získaných prostřednictvím online dotazníku z několika škol různého typu. V závěrečné části práce jsou shrnuty získané poznatky a zkušenosti z realizace výukových materiálů pro interaktivní metody použité při výuce.
Aplikace výukových objektů pro interaktivní technologie na SŠ
Schoř, Vlastimil ; Lapeš, Jakub (vedoucí práce) ; Vaňková, Petra (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou využívání interaktivních technologií v prostředí středních škol. V práci jsou probrána témata jak didaktická, tak i technická a jsou zde popsány současné trendy a technologické možnosti. Popisují se zde i rozdíly několika typů používaných interaktivních technologií v odlišných typech škol. V práci jsou popsány možnosti získávání výukových materiálů pro výuku odborných předmětů a cizích jazyků ale i vlastní tvorba výukových materiálů. Jsou zde popsány jak možnosti interaktivních tabulí a displejů nebo interaktivních projektorů, ale i další technologie umožňující interaktivní způsob výuky jako např. 3D skenery HP Sprout Pro. Práce hodnotí praktické zkušenosti z výuky a popisuje využití těchto technologií učiteli na základě informací získaných prostřednictvím online dotazníku z několika škol různého typu. V závěrečné části práce jsou shrnuty získané poznatky a zkušenosti z realizace výukových materiálů pro interaktivní metody použité při výuce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.