Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Aplikace teorie inkluzivního vzdělávání v praxi na 1. stupni ZŠ se zaměřením na děti se SPU
Kalinová, Tereza ; Stará, Jana (vedoucí práce) ; Kargerová, Jana (oponent)
Ve své diplomové práci se zabývám problematikou možnosti aplikace inkluzivních prvků v praxi, ve třídách prvního stupně základního vzdělávání. Práce je členěna na část teoretickou a praktickou. Teoretická část je rozdělena do pěti kapitol, které jsou dále rozpracovány. V první kapitole teoretické části jsou vymezeny základní termíny související s tématem práce, tj. se začleňováním všech žáků do základního proudu vzdělávání. V druhé kapitole jsou dále zmíněny klíčové složky, které s naplňováním této teorie úzce souvisí a pro úspěšnou aplikaci by se jim mělo dostat náležité pozornosti. Jedná se o koncepci inkluzivní školy v obecné rovině, současně o individuální naplňování vzdělávacích cílů v rámci vyučovacích hodin. Ve třetí kapitole je uvedena bližší charakteristika speciálních vzdělávacích potřeb a specifických poruch učení, včetně oblasti specifických poruch chování. Čtvrtá kapitola se zabývá rolí rodičů či zákonných zástupců v tomto procesu. V páté kapitole je obsaženo shrnutí teoretické části. Praktická část je rozdělena do čtyř kapitol navazujících číslováním a napojením na teoretickou část. V šesté kapitole je vymezen cíl empirické části, kterým je na základě zvolených výzkumných metod, tj. dotazníkového šetření a rozhovorů, ověřena úvaha uplatňování teoretických principů inkluzivního...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.