Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza spotřebního chování v oblasti Fair Trade výrobků
HANZALOVÁ, Dana
Hlavním cílem mé bakalářské práce na téma ?Analýza spotřebního chování v oblasti Fair Trade výrobků? je zjistit míru informovanosti spotřebitelů všech věkových kategorií v České republice a analyzovat nákupní chování v této oblasti nabídky. Vyšlo najevo, že většina dotázaných respondentů zatím nikdy neslyšela o Fair Trade a jeho výrobcích. Skupina respondentů, která má Fair Trade a jeho výrobky nejvíce v povědomí, je mladší věková generace. Většina z nich ví, co je podstatou Fair Trade. Samotná znalost podstaty Fair Trade však není zárukou pro to, aby spotřebitelé tyto výrobky kupovali. Dále tato práce informuje o tom, že nejčastějším důvodem spotřebitelů pro nákup Fair Trade výrobků je pomoc výrobcům ze třetích zemí a že spotřebitelé výrobky nejčastěji nakupují v maloobchodních řetězcích. V této práci se také dozvíte, jaké Fair Trade výrobky spotřebitelé nakupují nejčastěji, jak jsou s nimi spokojeni, kde se o Fair Trade dozvěděli, nebo zda neznají nějaké akce konané na podporu Fair Trade. V závěru práce se zabývám návrhy opatření, které by pomohly rozšířit myšlenku Fair Trade mezi co nejvíce občanů České republiky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.