Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Archivní záznam věrohodného obrazu etikety gramofonové desky: Standardní postupy digitalizace s důrazem na tiskovou reprodukci etikety gramofonové desky za účelem jejího dlouhodobého uchování
Bezděk, Ladislav ; Gössel, Gabriel ; Studničný, Michal ; Šír, Filip
Předkládaná metodika se věnuje problematice procesu vytváření digitálního záznamu vzhledu etikety gramofonové desky do jeho archivační kvality. Text si klade za cíl poskytnout vhled do komplikované problematiky digitalizace, který by je pro humanitně zaměřené odborné specialisty a pracovníky paměťových institucí. zpravidla velmi obtížný nebo dokonce nemožný. Předmětem a cílem metodiky je tak vymezení procedur, technologií a parametrů, směřujících k možnosti vytvoření digitálního obrazového faksimile etikety gramodesky. Metodika se zabývá možnostmi a optimálními postupy digitalizace a nabízí vysvětlení nejvhodnějších metod zachycení etikety gramofonové desky cestou fotografické digitální reprodukce. Jádrem textu je podrobný popis fází a technik celého procesu zachycení snímku včetně finálních kroků (postprocesu a přípravy dat k archivaci).
Plný text: Stáhnout plný textPDF; Stáhnout plný textPDF
Grafický design gramofonových alb hudební skupiny Queen
Bílková, Alena ; Pech, Milan (vedoucí práce) ; Czumalo, Vladimír (oponent)
Bakalářská práce se bude zabývat designem a uměleckým zpracováním obalů gramofonových desek hudební skupiny Queen. Nejprve se soustředí na problematiku tzv. vizuálních studií. Následně pojedná obecně o designu obalů gramofonových desek. Jádrem textu bude rozbor grafické úpravy gramofonových desek hudební skupiny Queen. Kromě Freddie Mercuryho, který se na vizuálním stylu skupiny a designu obalů desek podílel, se bude věnovat také fotografům a designerům, kteří se do této práce zapojili. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Ocenění podniku GZ Media, a.s.
Pelc, Tomáš ; Maříková, Pavla (vedoucí práce) ; Kislingerová, Eva (oponent)
Cílem diplomové práce je investiční ocenění společnosti GZ Media, a.s. Ocenění je provedeno k 1. lednu roku 2015 za účelem hypotetického prodeje podílu akcií majoritního vlastníka. Práce nejprve představí oceňovanou společnost. Poté následuje strategická a finanční analýza, na jejichž základě je vyřčeno splnění předpokladu nekonečného trvání podniku, tzv. going concern. Společnost je oceněna metodou DCF entity a metodou odvětvových multiplikátorů a posléze je stanovena hodnota balíku akcií majoritního vlastníka.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.