|
Karetní hra Maryáš pro mobilní zařízení
Pumprla, Tomáš ; Rychnovský, Lukáš (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Práce se zabývá vývojem mobilní aplikace založené na programovacím jazyce Java - J2ME. Aplikací je karetní hra Mariáš, přičemž uživatel může zvolit hru proti lidem nebo proti počítači, který se rozhoduje na základě expertního systému. Expertní systém je možné aktualizovat prostřednictvím HTTP komunikace.
|
|
Sudoku na mobilním telefonu
Pumprla, Ondřej ; Schwarz, Petr (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá vývojem mobilní aplikace založené na programovacím jazyce Java - J2ME. Aplikací je hra Sudoku, přičemž zadání si uživatel může vygenerovat přímo v samotné mobilní aplikaci, nebo importovat z webové aplikace. Webová aplikace je naprogramována prostřednictvím PHP a MySQL. Generátor produkuje zadání, která jsou řešitelná na základě technik, které lidé běžně používají.
|
|
Sudoku na mobilním telefonu
Pumprla, Ondřej ; Schwarz, Petr (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá vývojem mobilní aplikace založené na programovacím jazyce Java - J2ME. Aplikací je hra Sudoku, přičemž zadání si uživatel může vygenerovat přímo v samotné mobilní aplikaci, nebo importovat z webové aplikace. Webová aplikace je naprogramována prostřednictvím PHP a MySQL. Generátor produkuje zadání, která jsou řešitelná na základě technik, které lidé běžně používají.
|
|
Karetní hra Maryáš pro mobilní zařízení
Pumprla, Tomáš ; Rychnovský, Lukáš (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Práce se zabývá vývojem mobilní aplikace založené na programovacím jazyce Java - J2ME. Aplikací je karetní hra Mariáš, přičemž uživatel může zvolit hru proti lidem nebo proti počítači, který se rozhoduje na základě expertního systému. Expertní systém je možné aktualizovat prostřednictvím HTTP komunikace.
|