Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
GUI ke stavbě grafu filtrů pro FFmpeg
Klimaj, Daniel ; Klíma, Ondřej (oponent) ; Bařina, David (vedoucí práce)
Táto práca sa zaoberá implementáciou aplikácie s grafickým používateľským rozhraním pre tvorbu grafov filtrov v FFmpeg. Práca obsahuje návrh riešenia, ktorý obsahuje návrh grafického rozhrania a návrh objektového modelu reprezentácie grafov filtrov, a rovnako aj popis implementácie zhotovenej na základe týchto návrhov. Súčasťou práce je porovnanie dosiahnutého výsledku s existujúcimi riešeniami.
GUI ke stavbě grafu filtrů pro FFmpeg
Sičkaruk, Roman ; Klíma, Ondřej (oponent) ; Bařina, David (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá tvorbou grafického uživatelského rozhraní pro tvorbu grafů filtrů FFmpeg. Obsahuje úvod do problematiky, návrh vzhledu, struktury, popis implementace této aplikace a srovnání s jíž existujícími nástroji pro jiné multimediální frameworky. Výsledná aplikace umožňuje vytvářet a upravovat grafy video filtrů, upravovat parametry jednotlivých filtrů a přehrávat náhled upraveného videa.
Snímání scény pomocí USB a FireWire kamer
Berka, Petr ; Janáková, Ilona (oponent) ; Richter, Miloslav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá připojením USB a FireWire kamer k počítači skrze technologii DirectShow. Využil jsem především vývojářského nástroje MontiVision, který spolupracuje s programovacími prostředími jako je např. Microsoft Visual C++. Naleznete zde, jak využít přímý přístup k pixelům obrazu, jak uložit jednotlivé snímky videa, jak nastavit kameru a kalibrovat při snímání scény a jak může vypadat konkrétní aplikace zpracování obrazu z kamery. Nad rámec zadání jsem se zabýval úvodem do stereovize. Práci jsem napsal jako návod pro studenty, doplnil o osobní zkušenosti a experimenty.
Srovnání multimediálních frameworků
Brandejs, Zdenko ; Klíma, Ondřej (oponent) ; Bařina, David (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit srovnání nejznámějších multimediálních frameworků podle podporovaných platforem, formátů a využití. Seznámit se s multimediálními frameworky a jejich knihovnami pro práci s multimédii. Konkrétně se jedná o Video for Windows, DirectShow, Media Foundation, FFmpeg, GStreamer, xine a QuickTime. Detailně popsat jak jednotlivé technologie fungují včetně jejich architektury. Vytvoření webového tutoriálu, kde se uplatní teoretické znalosti při tvorbě přehrávačů. 
GUI ke stavbě grafu filtrů pro FFmpeg
Sičkaruk, Roman ; Klíma, Ondřej (oponent) ; Bařina, David (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá tvorbou grafického uživatelského rozhraní pro tvorbu grafů filtrů FFmpeg. Obsahuje úvod do problematiky, návrh vzhledu, struktury, popis implementace této aplikace a srovnání s jíž existujícími nástroji pro jiné multimediální frameworky. Výsledná aplikace umožňuje vytvářet a upravovat grafy video filtrů, upravovat parametry jednotlivých filtrů a přehrávat náhled upraveného videa.
Srovnání multimediálních frameworků
Brandejs, Zdenko ; Klíma, Ondřej (oponent) ; Bařina, David (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit srovnání nejznámějších multimediálních frameworků podle podporovaných platforem, formátů a využití. Seznámit se s multimediálními frameworky a jejich knihovnami pro práci s multimédii. Konkrétně se jedná o Video for Windows, DirectShow, Media Foundation, FFmpeg, GStreamer, xine a QuickTime. Detailně popsat jak jednotlivé technologie fungují včetně jejich architektury. Vytvoření webového tutoriálu, kde se uplatní teoretické znalosti při tvorbě přehrávačů. 
GUI ke stavbě grafu filtrů pro FFmpeg
Klimaj, Daniel ; Klíma, Ondřej (oponent) ; Bařina, David (vedoucí práce)
Táto práca sa zaoberá implementáciou aplikácie s grafickým používateľským rozhraním pre tvorbu grafov filtrov v FFmpeg. Práca obsahuje návrh riešenia, ktorý obsahuje návrh grafického rozhrania a návrh objektového modelu reprezentácie grafov filtrov, a rovnako aj popis implementácie zhotovenej na základe týchto návrhov. Súčasťou práce je porovnanie dosiahnutého výsledku s existujúcimi riešeniami.
Snímání scény pomocí USB a FireWire kamer
Berka, Petr ; Janáková, Ilona (oponent) ; Richter, Miloslav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá připojením USB a FireWire kamer k počítači skrze technologii DirectShow. Využil jsem především vývojářského nástroje MontiVision, který spolupracuje s programovacími prostředími jako je např. Microsoft Visual C++. Naleznete zde, jak využít přímý přístup k pixelům obrazu, jak uložit jednotlivé snímky videa, jak nastavit kameru a kalibrovat při snímání scény a jak může vypadat konkrétní aplikace zpracování obrazu z kamery. Nad rámec zadání jsem se zabýval úvodem do stereovize. Práci jsem napsal jako návod pro studenty, doplnil o osobní zkušenosti a experimenty.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.