|
Aplikace marketingu na soukromé oční klinice
Maršíková, Pavla ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Zimmerová, Ilona (oponent)
Cílem této bakalářské práce bylo zjistit, jak probíhá marketing v soukromých zdravotnických zařízeních, konkrétně na soukromé oční klinice VISUS, spol. s r.o. Teoretická část popisuje základní východiska týkající se teorie marketingu ve zdravotnictví, marketingového mixu a jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Praktická část je zaměřena na aplikaci jednotlivých nástrojů marketingového mixu na oční kliniku VISUS, spol. s r.o. Součástí praktické části je dotazníkové šetření, které bylo provedeno na oddělení oční kliniky VISUS, spol. s r.o. v Náchodě. Cílem šetření bylo zjistit, odkud se pacienti o klinice dozvěděli, proč si ji vybrali, jak dlouho se zde léčí a jaké návrhy by navrhovali na zlepšení kliniky. Závěr je věnován celkovému zhodnocení kliniky a doporučeným návrhům na zlepšení. V přílohách je návrh brožury pro kliniku, kterou by mohla využít ke své propagaci.
|