Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podpora exportu z pohledu vybrané firmy
BUČILOVÁ, Lenka
Hlavním cílem této diplomové práce bylo zjistit možnosti podpory exportu pro české podniky, konkrétně pro společnost Kovohutě Příbram nástupnická, a. s., Divize Produkty. Zhodnotit využití možností podpory exportu z pohledu vybrané společnosti a navrhnout opatření pro lepší využívání těchto možností. Jako vedlejší cíl bylo stanoveno využití možností podpory exportu v odvětví vybraného podniku, zhodnocení rozsahu využití podpory exportu. Konečným výstupem práce bylo doporučení pro podnik v oblasti podpory exportu. Protože firma nemá dobré mínění o řadě služeb podpory exportu, toto doporučení bylo zpracováno pouze na ty služby, se kterými má společnost kladnou zkušenost.
Komunikační mix firmy NOWACO
PIKHARTOVÁ, Aneta
Cílem práce bylo popsat používané marketingové nástroje, konkrétně pak popsat komunikační mix ve firmě NOWACO. Díky spolupráci s firmou NOWACO jsem získala ucelenou představu o marketingovém a komunikačním mixu této společnosti. Firma NOWACO investuje několik desítek milionů každý rok. Například využívá reklamu v televizi na svou značku zmrzlin Prima a Mrož. Společnost NOWACO se velmi často účastní výstav a veletrhů. Především se stala sponzorem 1. ročníku celorepublikového projektu společnosti DANONE pro rok 2010/2011. Samozřejmě využívá i další nástroje marketingové komunikace jako jsou public relations, podpora prodeje, komunikace v místě prodeje či interaktivní marketing.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.