Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Text Analysis in Specialized Translation: Accuracy and Error Rate
Parobková, Alžbeta ; Marcoň, Petr (oponent) ; Dohnal, Přemysl (vedoucí práce)
The focus of the thesis is on researching and applying text analysis and machine translation methods to quality evaluation of machine translated technical texts. The experimental part uses these methods to implement error identification and classification algorithm. The error and grammar correction neural model was also applied. The comparison of error rate and accuracy of different language tools is presented via error typology and standardized translation evaluation metrics.
Práce s chybou ve výuce francouzštiny - se zaměřením na mluvený projev
Komárková, Kristýna ; Klinka, Tomáš (vedoucí práce) ; Nováková, Sylva (oponent)
jazyka, a to se zaměřením na mluvený projev. První část práce je věnována vymezení pojmu říčinám jejich vzniku. Součástí teoretické části je také rozbor korektivních strategií a problematika korekce chyb v projevu žáka. Poznatky z teoretické části jsou dále uplatněny v praktické části práce. Ta obsahuje dvě případové studie, které jsou předmětem analýzy užívaných korektivních strategií hodině francouzského jazyka na základní škole. Praktická část pokračuje dotazníkovým šetřením provedeným mezi učiteli a žáky. Dotazník je koncipován tak, aby byla možná komparace názorů žáků a učitelů na jazyků. Učitelé jsou tázáni zejména na postupy, které užívají při práci s projevu, zatímco u žáků se otázky zaměřují na jejich pocity, které v gie vyučujících vzbuzuje. Cílem práce bylo porovnat názory učitelů a žáků na chybou, poukázat na složitost celé problematiky a její důležitost v KLÍČOVÁ SLOVA
Chyba ve výuce matematiky na základních školách
Krpálková, Romana ; Novotná, Jarmila (vedoucí práce) ; Pilous, Derek (oponent)
Diplomová práce se zabývá postavením chyby ve výuce matematiky v povědomí žáků a učitelů. Zaměřuje se také na reakce žáků a učitelů na výskyt chyb. Hlavní pozornost je věnována matematickým chybám. Práce se skládá ze dvou částí, z teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje přehled vybraných pohledů na chybu. Obsahuje pohled na vývoj a proměny názorů na pojem "chyba", rozdílná pojetí klasifikace chyb a pedagogické a psychologické pohledy na pojem "chyba". Praktická část se opírá o výzkum, který byl proveden na 2. stupni dvou základních školách v Praze a Neratovicích. Žáci vyplňovali dotazník a s učiteli byl veden řízený rozhovor. KLÍČOVÁ SLOVA práce s chybou, klasifikace chyb, příčiny vzniku chyb, učení bez chyb, učení s chybou

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.