Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Společenská odpovědnost ve vybrané společnosti
SLAVÍKOVÁ, Petra
Diplomová práce se zabývá tématem společenské odpovědnosti v energetické společnosti E.ON, jak v České republice, tak v Evropě. V první části je popsané téma společenské odpovědnosti obecně a jsou zde zmíněná i příbuzná témata, která úzce s oblastí společenské odpovědnosti souvisí. Metodická část popisuje samotné zpracování údajů, jak bylo postupováno v praktické části a jaké metody byly pro vyhodnocení použity. V praktické části je popsaná společnost E.ON v České republice, i v Evropě. Ve vybraných regionálních jednotkách jsou popsané aktivity z oblasti společenské odpovědnosti. Ve skupině E.ON CZECH byly zmapovány všechny aktivity, které souvisí se společenskou odpovědnosti. Druhou část tvoří dotazníkové šetření zaměstnanců E.ON CZECH, kde bylo cílem zjistit povědomí zaměstnanců o společenské odpovědnosti ve firmě.
Specifika odpadového hospodářství v energetické společnosti
Zemanová, Šárka ; Hnátková, Tereza (vedoucí práce) ; Michal, Michal (oponent)
Bakalářská práce se v teoretické části zabývá vysvětlením pojmů týkajících se odpadového hospodářství energetické společnosti, popisuje uplatňované postupy v souladu s platnou legislativou a objasňuje způsoby vzniku odpadu, jeho sběru a nakládání s ním. V praktické části je popsána specifická činnost energetické společnosti v oblasti čištění plynovodu, jejímž výsledkem je vzniky nebezpečného odpadu. Dále jsou specifikovány jednotlivé druhy odpadu, jeho množství, kvalita, zařazení odpadů dle katalogu odpadů a jsou detailněji popsány technologie a postupy odstranění vzniklého odpadu. Cílem práce je zejména posoudit druhy odpadů, které energetická společnost produkuje a dále vyhodnotit postupy při ukládání a nakládání s ním v rámci platné legislativy.
Analýza využití IS v obchodním controllingu energetické společnosti
Benešová, Zuzana ; Matyáš, Ondřej (vedoucí práce) ; Stránský, Jakub (oponent)
Předmětem práce je analýza procesu tvorby plánu v obchodním controllingu energetické společnosti z pohledu efektivnosti využití informačního systému. Pomocí této analýzy je vyhodnocena úspěšnost implementace tohoto informačního systému. Vzhledem k tomu, že praktická část je stěžejním prvkem celé diplomové práce, není vymezena samostatným oddílem, nýbrž je průběžně prokládána mezi teoretické poznatky. Teoreticky je vymezena úloha controllingu v rámci podniku, přínos informačních systémů a následuje popis procesu tvorby plánu a samotná analýza. V závěru jsou shrnuty nejpodstatnější poznatky z provedené analýzy a vyhodnoceny hypotézy.
On-line marketing energetických společností
Zemanová, Daniela ; Syrovátka, Oldřich (vedoucí práce) ; Kaška, Nikola (oponent)
Cílem práce je nastínit situaci on-line marketingu energetických společností a pomocí dotazníkového výzkumu zjistit, zda je komunikace s energetickými společnostmi prostřednictvím sociálních sítí pro stálé i potenciální klienty zajímavá, případně co by ji učinilo atraktivní. Práce by měla být jakýmsi pilotním průzkumem v oblasti marketingové komunikace mezi energetickými společnostmi a jejich klienty.
Vývoj spokojenosti zákazníků společnosti E.ON
PEŠKOVÁ, Kateřina
Diplomová práce hodnotí vývoj spokojenosti zákazníků energetické společnosti E.ON v letech 2005 ? 2010 na základě posouzení výzkumu MAC CASA. Výsledky jsou dány do souvislostí s realizovanými marketingovými opatřeními, vývojem cen a dalšími skutečnostmi, které se v uvedeném období udály. Na vyhodnocení navazují doporučující kroky, jejichž cílem je zlepšit spokojenost a věrnost zákazníků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.