Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza procesu reklamace a implementace nástrojů řízení a zvyšování kvality ve vybrané organizaci
Tesař, Pavel ; Hykš, Ondřej (vedoucí práce) ; Malý, Jan (oponent)
Podstatou této diplomové práce je realizace analýzy a zhodnocení reklamačního procesu vybrané organizace působící v automobilovém průmyslu. Aplikací nástojů řízení a zvyšování kvality jsou identifikovány příčiny neefektivnosti procesu a vysokého počtu zákaznických reklamací. Diplomová práce poskytuje návrh způsobu implementace nástrojů řízení a zvyšování kvality v praxi využitelného ke snížení celkového počtu reklamací skrze identifikaci a eliminaci příčin vzniku reklamací vybraného výrobního procesu organizace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.