Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 371 záznamů.  začátekpředchozí259 - 268dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Elektronické studijní materiály v terciálním vzdělávání
Hejl, Daniel ; Buchalcevová, Alena (vedoucí práce) ; Šedivá, Zuzana (oponent)
Práce se zabývá problematikou studijních materiálů v rámci prezenční výuky na Vysoké škole ekonomické. V kontextu moderních trendů v terciálním vzdělávání poukazuje na příležitosti k zefektivnění vzdělávacího procesu pomocí elektronických studijních materiá-lů. V teoretické části rozebírá roli studijních materiálů a e-learningu v terciálním vzdělává-ní. V praktické části analyzuje současné prostředí studijních materiálů na Vysoké škole ekonomické. Zde se zaměřuje na dostupnost kvalitních elektronických studijních materiálů a identifikuje příležitosti k dalšímu zlepšení. Při hledání vhodného řešení práce čerpá nejen z teoretických poznatků z oblasti didaktiky a e-learningu, ale také zkoumá možnosti sou-časných řešení používaných na jiných univerzitách v České Republice a zahraničí. V závě-ru práce zhodnocuje možná řešení a předkládá doporučení pro zkvalitnění situace s elektronickými studijními materiály na Vysoké škole ekonomické.
Moderní technologie v e-learningu
Kubičková, Barbora ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Dalecký, František (oponent)
Tato diplomová práce se v teoretické části věnuje vzdělávacím teoriím, formám vzdělávání, vývoji a druhům e-learningu. Dále představuje nové on-line technologie ve vzdělání, klady a zápory, jež on-line vzdělávání přináší a jeho trendy (princip gamifikace, sociální learning, MOOCs a další). Tento teoretický základ je nezbytně nutný pro chápání principů fungování on-line vzdělávání, a tak porozumění významu hromadných otevřených vzdělávacích kurzů (MOOC). Praktická část se zčásti věnuje výsledkům dotazníku týkajících se přítomnosti on-line technologií ve vzdělávání studentů. Další část reflektuje cíl diplomové práce a analyzuje možnosti obecného zapojení vysoké školy do MOOC, specificky uvádí podmínky a proces zapojení vysoké školy do německé vzdělávací platformy iversity.
E-learning ve výuce marketingového řízení kulturního dědictví
Hlavatá, Kristina ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Riedlbauch, Václav (oponent)
Cílem práce je analýza možností uplatnění digitálních kulturních materiálů v oblasti výuky marketingového řízení kulturního dědictví, aplikace do vzdělávacího prostředí a význam využívání nových technologií v rámci e-learningu prezenčního studia jako konkurenčního prvku specializovaných vysokoškolských oborů arts management. Prostřednictvím rešerší z dostupných materiálů, informací, studií, projektů, závěrečných prací, zahraničních internetových databází o využití digitalizace kulturního dědictví pro e-learningové a prezentační účely, jsou identifikovány současné možnosti využití těchto zdrojů i v oblasti edukativní sféry. Analýzou současných možností našeho vysokého školství a provedením konkurenční analýzy vysokoškolských oborů zabývajících se problematikou arts managementu v České republice, jsou pak dále nastíněny možnosti implementace nových technologií ve výuce pro obor Arts management Vysoké školy ekonomické v Praze. Přínosem práce jsou návrhy na implementaci digitálních technologií do vysokoškolské výuky marketingového řízení kulturního dědictví a současně využití jejich výstupů v praxi.
Analýza a návrh řešení online jazykového kurzu
Kupský, Michal
Diplomová práce se zabývá analýzou soudobých online jazykových kurzů, a návrhem optimálního řešení s přihlédnutím k výsledkům analýzy. Práce popisuje jednotlivé existující kurzy pro začátečníky, srovnává jejich výhody a nevýhody ve srovnání s moderními trendy, zkoumá uživatelské požadavky pro tento typ výuky. Díky získaným výsledkům a s přihlédnutím k moderním trendům výuky cizího jazyka potom navrhuje optimální řešení.
Možnosti využití e-learningu při výuce fyziky na ZŠ
BEDNÁŘ, Vít
Diplomová práce v teoretické části popisuje na základě rešerše různé druhy elektronického vzdělávání s jeho vývojem a zejména souvislostmi k pedagogice na základní škole a psychosociálními aspekty. Uvádí možnosti využití multimédií ve výuce Fyziky. Dále pak v praktické části popisuje konkrétní nasazení LMS Moodle pro výuku Fyziky obor Kapaliny pro výuku stylem blended learning a srovnává ho s výukou tradičním způsobem.
Efektivnost e-learningu ve výuce účetnictví
TRČKOVÁ, Miroslava
Cílem diplomové práce je seznámit se se všemi aspekty týkající se e-learningu a tyto získané informace aplikovat na možnost celoživotního vzdělávání v oblasti účetnictví právě prostřednictvím e-learningu. Jedná se především o hodnocení efektivnost e-learningu ve výuce účetnictví a identifikace problematických okruhů.
Výukový simulátor hospodářské politiky
ONDŘEJ, Tomáš
Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením výukového simulátoru hospodářské politiky ve formě webové aplikace. Tento simulátor aplikuje ekonomické modely vyučované v kurzech Makroekonomie 1 a Makroekonomie 2 na Ekonomické fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích tak, aby se stal zábavnou doplňkovou studijní pomůckou pro pochopení makroekonomických souvislostí mezi nástroji hospodářské politiky a cílovými makroekonomickými veličinami. Práce se kromě samotného modelu simulace zabývá také technickou stránkou řešení. Popisuje nástroje a postupy pro vytváření webových aplikací, které vedou k výkonným, stabilním, bezpečným, uživatelsky přívětivým, snadno udržovatelným a rozšiřitelným řešením. Poslední oblastí řešenou v této práci jsou nové metody vzdělávání a e-learningu pomocí simulačních her.
Využití e-learningu ve výuce odborného výcviku vybrané SOŠ
Holoubek, David
Bakalářská práce je zaměřená na možnosti využití e-learningu ve výuce odborného výcviku SOŠ. V práci je vytvořen výukový materiál na téma Inteligentní budovy v elektronické podobě. Navržená učební pomůcka je zpracována ve formě elektronické učebnice, elektronické přednášky, videa a powerpointové prezentace. Výukový materiál bude využit v odborném výcviku na Střední škole informatiky, poštovnictví a finančnic-tví Brno, Čichnova 23. Je určen zejména pro žáky, kteří si např. z důvodu vysoké ab-sence ve výuce, potřebují doplnit teoretické znalosti. V teoretické části se bakalářské práce se zabývá analýzou distančního vzdělávání a problematikou e-learningu. Hlavním cílem teoretické části je zjistit a popsat výhody a nevýhody distančního vzdělání, možnosti komunikace mezi žáky a učitelem, vymezit složení e-learningového týmu, který se stará o tvorbu kurzů. V druhé části je popis sys-témů, ve kterých lze vytvářet e-learningové kurzy. Cílem praktické části je vytvoření e-learningového kurzu v řídicím systému -- Moodle. Obsahem kurzu je výukový materiál, který je zpracován ve čtyřech provede-ních. Součástí kurzu je i didaktický test, který slouží k ověřování vědomostí.
Možnosti a perspektivy e-learningového vzdělávání v celoživotním vzdělávání sester
PETERKOVÁ, Blanka
České zdravotnictví a ošetřovatelství prochází v posledních letech významnou transformací, která se dotýká i změn ve vzdělávání zdravotnických pracovníků. Mění se požadavky na způsob profesní přípravy, úroveň poznatků a rovněž na profil absolventa ve smyslu doporučení Evropské unie. V návaznosti na tato doporučení se pak také profilují požadavky na celoživotní vzdělávání sester. E-learningová podpora výuky je významným pomocníkem při uplatnění ve výukovém procesu ošetřovatelství a snahou o využití postupů ošetřovatelské péče založené na důkazech. Cílem práce bylo zjistit, jak sestry využívají e-learningu v rámci celoživotního vzdělávání, zda sestry preferují klasické formy vzdělávání před e-learningovým, zmapovat, mají-li sestry možnost e-learningového vzdělávání i v rámci zařízení, v němž pracují, zda v ČR existuje dostatečná nabídka e-learningových kurzů podporujících celoživotní vzdělávání sester. Posledním cílem práce bylo vytvořit e-learningový kurz zaměřený na specifické problémy určitého (ortopedického) oddělení Nemocnice Tábor, a. s. V souvislosti se stanovenými cíli byly navrženy tyto hypotézy: H1: Sestry s vysokoškolským vzděláním využívají e-learningového vzdělávání více, než sestry bez vysokoškolského vzdělání. H2: Sestry s vysokoškolským vzděláním považují e-learning v klinické praxi za přínosnější než klasické formy vzdělávání, na rozdíl od sester bez vysokoškolského vzdělání. H3: Sestry s klinickou praxí do 5 let preferují častěji e-learningové vzdělávání na rozdíl od sester s praxí nad 5 let. Pro diplomovou práci byla zvolena kvantitativní forma šetření pomocí anonymních dotazníků, které byly rozdány osobní a elektronickou formou na jednotlivá klinická pracoviště. Výzkumný soubor byl tvořen registrovanými sestrami dle zákona 96/2004 Sb., ve znění pozdějších předpisů, z odborných ambulantních a klinických pracovišť 16 poskytovatelů zdravotnických zařízení v České republice. Dotazníky byly zpracovávány maticovou metodou v programu Excel 2013 a výsledky byly převedeny do grafů a tabulek pomocí popisné statistiky. Rovněž bylo provedeno statistické vyhodnocení hypotéz. Hypotézy byly testovány chí kvadrát testem v kontingenční tabulce. Zvolená hladina významnosti byla 5 %. Výsledky: Sestry využívají e-learningu v rámci celoživotního vzdělávání především k získávání odborných informací nutných k ošetřovatelské péči. Nejčastějším důvodem nevyužívání či dokonce odmítání e-learningu sestrami je to, že jim tato forma vzdělání nevyhovuje. Většina sester nemá možnost e-learningového vzdělávání v zařízení, kde pracují a stejně tak nemůže své znalosti získané e-learningem realizovat. Nabídka e-learningových kurzů se v průběhu času neustále mění a vyvíjí, některé dokonce zcela zanikají. Nabídka kurzů je dostatečná, i když sestrám některé typy kurzů chybí. Byl vypracován e-learningový kurz "Odběry biologického materiálu, aneb jak už nedělat chyby v preanalytické fázi", zaměřující se na konkrétní problémové aspekty odběrů krve v rámci zdravotnického zařízení Nemocnice Tábor, a. s. Výsledky šetření budou spolu s e-learningovým kurzem poskytnuty vedoucímu managementu Nemocnice Tábor, a. s.
Publikování fotogalerií v Google Picasa
DOHNAL, Jakub
Bakalářská práce se zabývá publikováním fotogalerií v programu Google Picasa. Na serveru LMS Moodle byl vytvořen e-learningový kurz zaměřený na téma "Publikování fotogalerií v Google Picasa", ve kterém jsou lekce navrženy tak, aby se uživatelé naučili kvalitativní úpravy, jejich organizování do webových galerií, strukturaci, editace online a sdílení galerií. Součástí práce byla nezbytná propagace zmíněné problematiky formou vědeckopopulárních článků a stručných zpráv na informačních internetových serverech ve snaze zajistit co největší účast uživatelů e-learningového kurzu. Nezbytnou součástí bylo vedení vytvořeného e-learningového kurzu v praxi. Dalším výstupem práce je srovnání online editorů a online webových galerií v porovnání s Google Picasa.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 371 záznamů.   začátekpředchozí259 - 268dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.