Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Digitální restaurování optické zvukové stopy
Poledna, Marek ; NEUBAUER, Petr (vedoucí práce) ; REJHOLEC, Pavel (oponent)
V práci se věnuji oboru restaurování optické zvukové stopy filmového díla. Práce obsahuje zevrubný popis historického technického vývoje záznamu filmového zvuku a náhled do problematiky snímání, restaurování obrazové domény zvukové stopy a postprodukčního restaurování. Postprodukční fáze je demonstrována na konkrétním průběhu restaurování zvukové stopy filmu Ostře sledované vlaky. Práce na závěr obsahuje stručnou obecnou polemiku nad specifičností oboru filmového restaurování.
Umění hudby magnetického pásu
Šmitmajer, David ; GUŠTAR, Milan (vedoucí práce) ; CÁB, Michal (oponent)
Diplomová práce "Umění hudby magnetického pásu" se věnuje genezi umění hudby magnetického pásu a jeho vlivům na vývoj moderní hudby. Prostřednictvím detailního průzkumu odborných textů zabývajících se související problematikou a dochovaných zvukových nahrávek z celého světa se práce snaží zmapovat význam magnetického nosiče, který neodmyslitelně napomohl ke vzniku elektroakustické a rozvoji populární hudby. Zvláštní důraz je kladen na období padesátých a šedesátých let dvacátého století, kdy se metody manipulace zvukových nahrávek nejvíce rozvíjely a využívaly pro kompoziční praxi, která v dané době zažívala četných inovací a technického rozvoje. Popsána je obecně uznávaná typologie, užívaná metodika a specifické konstrukce přístrojů potřebných pro zvukovou práci s magnetickým mediem. Zohledněno je také okrajové přežití metod manipulace magnetického pásu v době globální zvukové digitalizace na přelomu tisíciletí.
Problematika a technické možnosti zvuku pri natáčaní s DSLR fotoaparátmi.
Ujčík, Lukáš ; NEUBAUER, Petr (vedoucí práce) ; GREINER, Ladislav (oponent)
Táto bakalárska práca sa zaoberá problematikou zvukovej zložky pri spolupráci s DSLR fotoaparátmi (digitálnymi zrkladlovkami). Rozoberá technické parametre zvuku u fotoaparátov a vyhodnocuje ich výhody a nevýhody. Popisuje technické možnosti a varianty realizácie zvuku v jednotlivých fázach tvorivého procesu, od plánovania až po postprodukciu, s prihliadnutím na druh a charakter audiovizuálneho diela. To všetko je dané do kontextu s fenoménom prudkého rozvoja digitálnych technológii a jeho dôsledkom na úroveň profesionality a pracovných postupov v audiovizuálnej produkcii.
Tvorba zvukové složky počítačových her
Oramus, Tomáš ; NEUBAUER, Petr (vedoucí práce) ; Novák, Martin (oponent)
Tato práce popisuje tvorbu zvukové složky počítačových her. Zaměřuje se především na postupy a technologie běžně používané při vývoji 3D her a mapuje je během celého procesu tvorby těchto her. Dále také poukazuje na odlišnosti a specifika tohoto oboru, především oproti tvorbě filmového zvuku. Cílem práce je podat obecný přehled o tom, co obnáší práce sound designera při tvorbě počítačových her.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.