Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingova strategie HPhobby s.r.o.
Tegzová, Milena ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou strategií společnosti HPhobby s.r.o., která realizuje svoji činnost pouze prostřednictvím internetového obchodu www.hphobby.cz. Cílem práce je analyzovat společnost včetně její konkurence a aplikovat tato data na marketingovou strategii zaměřenou na nástroje Internetu. První kapitola se věnuje analýze společnosti a konkurence, pro vypracování je využita SWOT a PEST analýza a BCG matice. Druhá kapitola je věnována segmentaci spotřebitele, pro ni jsou využita data MML-TGI ČR, ČSÚ, vlastní dotazník a interní data společnosti. Třetí kapitola se zabývá marketingovou strategií, kde vymezuji marketingové cíle společnosti, marketingový mix včetně rozpočtu, monitoring a vyhodnocení marketingového plánu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.