Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Stanovení cenových ukazatelů zpevněných ploch
Svobodová, Michaela ; Kosňovský, Michal (oponent) ; Tuscher, Martin (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na stanovení průměrných ukazatelů cen, hmotností a normohodin pro zpevněné plochy na 1 m2. Teoretická část představuje teorii o pozemních komunikacích, cenách a rozpočtech. Praktická část popisuje základní údaje vybrané kategorie skladeb D0 A a popisuje všechny podkategorie, pro které jsou stanoveny položkové rozpočty. Data získaná z položkových rozpočtů jsou analyzována a roztříděna do databází cen, hmotností a normohodin. Výsledkem je vyhodnocení těchto databází a jejich aplikace v praxi na modelovém případu. Databáze mohou sloužit jako užitečný nástroj pro orgány veřejné správy, dodavatele, investory, projektanty a manažery projektů.
Publikace "Čeští mistři rockové kytary" (analýza vybraných skladeb, medailony autorů)
HORÁKOVÁ, Petra
Bakalářská práce se zaměřuje na publikaci s názvem Čeští mistři rockové kytary. V úvodní části zkoumám domácí literaturu z 90. let týkající se rockové kytary a poukazuji na výjimečnost publikace v kontextu tehdejší doby. Následně krátce představuji životy všech autorů, kteří se na projektu podíleli a vybírám z nich tři hlavní, jimž věnuji více pozornosti. Přibližuji jejich osobní životy a nejdůležitější milníky kariéry. V poslední části analyzuji jednu skladbu od každého z tří hlavních autorů a zaměřuji se na harmonickou stránku a kytarové techniky. Zároveň vysvětluji základní principy kytarových technik, jež se nachází ve skladbách, a jejich správné použití.
Enumerace kompozic čísel se zakázanými vzory
Dodova, Borjana ; Klazar, Martin (vedoucí práce) ; Jelínek, Vít (oponent)
Enumerace kompozic čísel se zakázanými vzory Abstrakt Tato práce si klade za cíl odvodit některé výsledky pro 3-regulární kompozice, tedy kompozice se zakázaným vzorem {121, 212, 11}, které jsou jistým zobecněním Carlitzových kompozic. Pomocí generujících funkcí příslušejících kompozicím se zakázanou množinou vzorů {121, 11} a {212, 11} počítáme horní asymptotický odhad koeficientů mocninného rozvoje generující funkce příslušející 3-regulárním kompozicím. S využitím teorie konečných automatů dostáváme také dolní odhad. Ten posléze zpřesňujeme na základě 3-blokových kompozic. Pro generující funkci příslušející 3- regulárním kompozicím se zvýrazněnou předposlední a poslední částí dokazujeme rekurzivní vztah. Kromě 3-regulárních kompozic a úloh, které s nimi přímo souvisejí, se zabýváme také kompozicemi s množinou zakázaných vzorů {312, 321} s částmi z konečné množiny [d], pro něž odvozujeme maticový tvar generující funkce. V závěru práce dokazujeme transcendentalitu generující funkce příslušející Carlitzovým kompozicím.
Te Deum v české hudbě 18. století, edice vybraných skladeb, analýza
KUBA, Petr
Následující práce si klade za cíl sledovat funkce, které zastávalo zhudebnění textu Te Deum laudamus v průběhu dějin hudby, zhruba od 15. století. Předmětem jsou pak příležitosti, ke kterým skládali Te Deum významní skladatelé své doby. Zvláště přihlíží k české hudbě 18. století, která se v historickém bádání zatím jeví jako méně objasněná. S tím souvisí také edice vybraných skladeb dvou významných českých skladatelů, působících v době pozdního baroka a klasicismu, Jana Zacha a Vojtěcha Jírovce. Edice převádí rukopisy do dnešních klíčů a zapisuje je do partitury. Dále zkoumá formu a styl, v jakém jsou díla psána.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.