Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vytvoření interaktivních studijních pomůcek pro výuku počítačové grafiky
Malina, Jakub ; Průša, Zdeněk (oponent) ; Rajmic, Pavel (vedoucí práce)
V této bakalářské práci se budeme zabývat popisem základních vlastností počítačových křivek a jejich praktickou použitelností. Vysvětlíme si, jak lze křivky chápat obecně, co to jsou polynomiální křivky a způsoby napojování. Poté se zaměříme na popis Bézierových křivek, hlavně pak na Bézierovy kubiky. Podrobněji probereme některé stěžejní algoritmy, které se používají pro vykreslení těchto křivek na počítačích, a ukážeme si jejich praktickou interpretaci. Cílem bakalářské práce je vytvoření souboru interaktivních Java appletů, simulujících některé metody a algoritmy probírané v teoretické části. Tyto applety napomůžou snazšímu pochopení teoretických poznatků a zefektivní výuku. Přednášející i studenti VUT v Brně si budou moci applety vyzkoušet na internetových stránkách.
Vytvoření interaktivních studijních pomůcek pro výuku počítačové grafiky
Malina, Jakub ; Průša, Zdeněk (oponent) ; Rajmic, Pavel (vedoucí práce)
V této bakalářské práci se budeme zabývat popisem základních vlastností počítačových křivek a jejich praktickou použitelností. Vysvětlíme si, jak lze křivky chápat obecně, co to jsou polynomiální křivky a způsoby napojování. Poté se zaměříme na popis Bézierových křivek, hlavně pak na Bézierovy kubiky. Podrobněji probereme některé stěžejní algoritmy, které se používají pro vykreslení těchto křivek na počítačích, a ukážeme si jejich praktickou interpretaci. Cílem bakalářské práce je vytvoření souboru interaktivních Java appletů, simulujících některé metody a algoritmy probírané v teoretické části. Tyto applety napomůžou snazšímu pochopení teoretických poznatků a zefektivní výuku. Přednášející i studenti VUT v Brně si budou moci applety vyzkoušet na internetových stránkách.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.