Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Body image v televizních reklamách
Bednaříková, Jana ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Větrovský, Filip (oponent)
Cílem mé diplomové práce je zkoumání prvků body image v televizních reklamách. Ve své práci se věnuji body image, marketingové komunikaci a reklamě. Provedenou obsahovou analýzou televizních reklam jsem chtěla ověřit, jací lidé jsou v reklamách vyobrazování. Dále ve své práci zpracovávám data marketingového výzkumu Market & Media & Lifestyle. Data z tohoto výzkumu jsem si vybrala s ohledem na vnímání body image mezi spotřebiteli a zaměřila jsem se na otázky týkající se televizní reklamy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.