Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Ocelová lávka pro pěší
Bartoň, Radek ; Šmak, Milan (oponent) ; Bajer, Miroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce obsahuje, v části I, studii stávající ocelobetonové konstrukce lávky pro pěší a v části II návrhem a posouzení ocelové konstrukce lávky pro pěší a cyklo dopravu na místě stávající konstrukce lávky. Stávající konstrukce lávky převádí pěší dopravu přes řeku Bečvu, povodí Moravy, a nachází se na nábřeží Dukelských hrdinů v Rožnově pod Radhoštěm. V části I je provedeno posouzení stávající konstrukce lávky podle norem ČSN a ČSN EN pro změněné statické působení konstrukce lávky. Je provedeno srovnání obou posouzení podle uvedených norem mezi sebou a také původním statickým posudkem z roku 1988. V části II je proveden návrh a posouzení ocelové nosné konstrukce lávky na místě stávající lávky popsané v části I. Bylo zvoleno statické řešení s využitím dvou vierendeelových nosníků spojených příčníky, které podepírají betonovou mostovku. Řešeno bylo 9 variant vierendeelových nosníků s různou výškou nosníků a počtem svislic. Pro vybranou variantu je vypracován detailní návrh a posouzení jednotlivých prvků konstrukce lávky.
Ocelová lávka pro pěší
Bartoň, Radek ; Šmak, Milan (oponent) ; Bajer, Miroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce obsahuje, v části I, studii stávající ocelobetonové konstrukce lávky pro pěší a v části II návrhem a posouzení ocelové konstrukce lávky pro pěší a cyklo dopravu na místě stávající konstrukce lávky. Stávající konstrukce lávky převádí pěší dopravu přes řeku Bečvu, povodí Moravy, a nachází se na nábřeží Dukelských hrdinů v Rožnově pod Radhoštěm. V části I je provedeno posouzení stávající konstrukce lávky podle norem ČSN a ČSN EN pro změněné statické působení konstrukce lávky. Je provedeno srovnání obou posouzení podle uvedených norem mezi sebou a také původním statickým posudkem z roku 1988. V části II je proveden návrh a posouzení ocelové nosné konstrukce lávky na místě stávající lávky popsané v části I. Bylo zvoleno statické řešení s využitím dvou vierendeelových nosníků spojených příčníky, které podepírají betonovou mostovku. Řešeno bylo 9 variant vierendeelových nosníků s různou výškou nosníků a počtem svislic. Pro vybranou variantu je vypracován detailní návrh a posouzení jednotlivých prvků konstrukce lávky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.