Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Šachový program pro různé varianty šachů
Jadrníček, Zbyněk ; Křena, Bohuslav (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato práce popisuje postup při tvorbě šachového programu umožňujícího hru člověka proti počítači. V první části jsou vysvětlena pravidla šachů, další se věnují umělé inteligenci. Práce se zabývá netradičními variantami šachu a změnám, které byly provedeny při implementaci oproti klasické hře. Porovnává používané reprezentace šachovnice v počítači, metody hraní her a techniky ohodnocení stavu hry. Cílem bylo dosáhnout vysoké umělé inteligence použitím efektivních algoritmů.
Různé varianty šachů
Ďuriš, Michal ; Zbořil, František (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Hlavním úkolem bakalářské práce bylo vytvoření aplikace, umožňujíci hraní člověka proti počítači s možností volby vybraných variant šachů. V úvodu práce klasifikuje existujíci šachové varianty do skupin a popisuje případné nutné změny ohodnocovací funkce oproti klasickým šachům. Následuje část popisujíci návrh a realizaci implementace aplikace a opis hlavních grafických užívateľských komponent. V závěru se nachází zhodnocení práce s návrhy umožňujícími zlepšení samotné aplikace.
Šachový program s různými variantami šachů s rozdílným počátečním rozestavěním figur
Dvořák, Pavel ; Žák, Jakub (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá rozborem všech komponent potřebných pro implementaci moderního šachového programu. Cílem je implementace několika šachových variant za použití struktur a algoritmů používaných v profesionálních šachových programech. Práce se zabývá principem reprezentace šachovnice v počítači a faktory hodnocení stavu hry jak v klasickém šachu, tak v implementovaných variantách. Nakonec obsahuje popis a srovnání rozhodovacích algoritmů a jejich rozšíření.
Různé varianty šachů
Ďuriš, Michal ; Zbořil, František (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Hlavním úkolem bakalářské práce bylo vytvoření aplikace, umožňujíci hraní člověka proti počítači s možností volby vybraných variant šachů. V úvodu práce klasifikuje existujíci šachové varianty do skupin a popisuje případné nutné změny ohodnocovací funkce oproti klasickým šachům. Následuje část popisujíci návrh a realizaci implementace aplikace a opis hlavních grafických užívateľských komponent. V závěru se nachází zhodnocení práce s návrhy umožňujícími zlepšení samotné aplikace.
Šachový program s různými variantami šachů s rozdílným počátečním rozestavěním figur
Dvořák, Pavel ; Žák, Jakub (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá rozborem všech komponent potřebných pro implementaci moderního šachového programu. Cílem je implementace několika šachových variant za použití struktur a algoritmů používaných v profesionálních šachových programech. Práce se zabývá principem reprezentace šachovnice v počítači a faktory hodnocení stavu hry jak v klasickém šachu, tak v implementovaných variantách. Nakonec obsahuje popis a srovnání rozhodovacích algoritmů a jejich rozšíření.
Šachový program pro různé varianty šachů
Jadrníček, Zbyněk ; Křena, Bohuslav (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato práce popisuje postup při tvorbě šachového programu umožňujícího hru člověka proti počítači. V první části jsou vysvětlena pravidla šachů, další se věnují umělé inteligenci. Práce se zabývá netradičními variantami šachu a změnám, které byly provedeny při implementaci oproti klasické hře. Porovnává používané reprezentace šachovnice v počítači, metody hraní her a techniky ohodnocení stavu hry. Cílem bylo dosáhnout vysoké umělé inteligence použitím efektivních algoritmů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.