Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Digitální marketing na B2B trhu.
MARTINÁK, Petr
Cílem mé diplomové práce bylo navrhnout digitalni kampaň pro spolecnost Atos IT Solutions and Services, s.r.o., ktera sve reseni nabizi na B2B trhu. V teoreticke casti prace jsem popsal pojmy související s marketingem, digitálním marketingem, nástroji, které jsou v teto oblasti vyuzivany a dale kroky, ktere digitalni kampani prechazi, tzn. Analyza trhu, SWOT analyza, cile kampane, cilova skupina, rozpocet kampane. V analyticke casti jsem predstavil spolecnosti Atos IT Solutions and Services, s.r.o., ktere pusobi v IT sektoru a nabizi digitalni reseni dalsim spolecnostem, ktere se pohybuji na ceskem trhu. Na zacatku teto kapitoly jsem analyzoval dosavadní marketingové aktivity spolecnosti, tak abychom byli schopni popripade navazat na soucasne aktivity spolecnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.