Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Systémy bezpečnosti provozu vozidla
Slaběňák, Patrik ; Kuchyňková, Hana (oponent) ; Hájek, Vítězslav (vedoucí práce)
V dnešní době je cestování automobilem velice rozšířené a přáním každého cestujícího je bezpečný návrat. Výsledkem této bakalářské práce je přehled nejpoužívanějších stabilizačních systémů, které se v automobilech vyskytují a usnadňují řidiči práci při řízení v kritických situacích. Mimo jiné práce obsahuje také přehled sil, které na vozidlo při jízdě působí a tím mají vliv na hrozící nebezpečí smyku při zhoršených adhezních podmínkách. Jednotlivé systémy jsou pečlivě popsány a doplněny řadou demonstrujících obrázků, které danou problematiku přibližují a usnadňují správnou představu o funkčnosti. Závěrem práce je zmíněn teoretický návrh pro praktické cvičení předmětu automobilová elektrotechnika a odkaz na mé pokračování v této práci v rámci diplomové práce.
Píst zážehového přeplňovaného motoru 2.0L
Kusyn, Petr ; Bradávka, Marek (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na řešení konstrukčního návrhu pístu pro přeplňovanou verzi motoru Honda K20A2, s důrazem na snížení boční síly působící na píst. Jsou zde uvedeny metody a na jejich základě také konstrukční návrhy pístu vhodné pro snížení této síly. Dále je zde obsažena kinematická a dynamická analýza jednotlivých návrhů včetně MKP analýz pro ověření vhodnosti použití těchto řešení.
Konstrukce zařízení pro měření charakteristik pneumatiky
Pacut, Patrik ; Rozsíval, Jan (oponent) ; Hejtmánek, Petr (vedoucí práce)
Cílem této práce je výběr metody a návrh měřícího zařízení pro experimentální identifikaci směrových vlastností pneumatiky pro osobní automobily. První část popisuje směrové charakteristiky pneumatik a metody jejich měření. Další část je zaměřena na návrh měřícího přívěsu a volbě měřící techniky s jejím popisem.
Konstrukce zařízení pro měření charakteristik pneumatiky
Pacut, Patrik ; Rozsíval, Jan (oponent) ; Hejtmánek, Petr (vedoucí práce)
Cílem této práce je výběr metody a návrh měřícího zařízení pro experimentální identifikaci směrových vlastností pneumatiky pro osobní automobily. První část popisuje směrové charakteristiky pneumatik a metody jejich měření. Další část je zaměřena na návrh měřícího přívěsu a volbě měřící techniky s jejím popisem.
Píst zážehového přeplňovaného motoru 2.0L
Kusyn, Petr ; Bradávka, Marek (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na řešení konstrukčního návrhu pístu pro přeplňovanou verzi motoru Honda K20A2, s důrazem na snížení boční síly působící na píst. Jsou zde uvedeny metody a na jejich základě také konstrukční návrhy pístu vhodné pro snížení této síly. Dále je zde obsažena kinematická a dynamická analýza jednotlivých návrhů včetně MKP analýz pro ověření vhodnosti použití těchto řešení.
Systémy bezpečnosti provozu vozidla
Slaběňák, Patrik ; Kuchyňková, Hana (oponent) ; Hájek, Vítězslav (vedoucí práce)
V dnešní době je cestování automobilem velice rozšířené a přáním každého cestujícího je bezpečný návrat. Výsledkem této bakalářské práce je přehled nejpoužívanějších stabilizačních systémů, které se v automobilech vyskytují a usnadňují řidiči práci při řízení v kritických situacích. Mimo jiné práce obsahuje také přehled sil, které na vozidlo při jízdě působí a tím mají vliv na hrozící nebezpečí smyku při zhoršených adhezních podmínkách. Jednotlivé systémy jsou pečlivě popsány a doplněny řadou demonstrujících obrázků, které danou problematiku přibližují a usnadňují správnou představu o funkčnosti. Závěrem práce je zmíněn teoretický návrh pro praktické cvičení předmětu automobilová elektrotechnika a odkaz na mé pokračování v této práci v rámci diplomové práce.
Analýza vlivu pneumatik dopravní techniky na bezpečnost práce při pohybu na svazích.
KOVÁŘ, Jan
Diplomová práce se zabývá problematikou bezpečnosti práce zemědělských strojů při pohybu na svazích. Analyzuje metody měření boční síly na svazích a zabývá se měřením boční síly u volného a bržděného kola na různých površích, v závislosti na tlaku vzduchu v pneumatice.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.