| |
|
Návrh komunikačního mixu vybraného podniku
Valenta, Tomáš ; Baránek, Marek (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá komunikačním mixem bankovní společnosti a jejím hlavním cílem je návrh nového komunikačního mixu, vycházejícího z provedených analýz. V první části práce jsou zpracována teoretická východiska, ze kterých jsou odvozeny následující dvě části práce. Ve druhé části jsou provedeny analýzy vnějšího a vnitřního prostředí společnosti. V poslední části jsou vypracovány konkrétní návrhy a jejich implementace pro komunikační mix bankovní společnosti.
|
| |
|
Manažerské přístupy k prevenci šikany na pracovišti v bankovním sektoru
PUDIVÍTR, Tomáš
Bakalářská práce se zabývá přístupy manažerů k prevenci šikany na pracovišti v bankovním sektoru. Zaměřuje se na znalosti a zkušenosti jednotlivých manažerů s pojmy mobbing, bossing, staffing a na současnou situaci na pobočkách různých bankovních společností. Prozkoumává také přístup samotných bank k této problematice a jejich vliv na vzdělání manažerů. Dotazníkové šetření zjišťuje, zda manažeři podnikají kroky pro prevenci šikany na pracovišti a jakými způsoby se vypořádávají s případnými konfliktními situacemi. Z výzkumu vyplývá, že manažeři kroky pro prevenci šikany na pracovišti provádí a bankovní společnosti jim poskytují patřičná školení. I přesto je ale znalost odborných termínů z této problematiky poměrně nízká a manažeři spíše neví, jak se správně vypořádat s případnou šikanou na pracovišti. Součástí práce je také seznam návrhů pro zlepšení znalostí manažerů a pro udržení dobrých vztahů na pracovišti.
|
|
Návrh komunikačního mixu vybraného podniku
Valenta, Tomáš ; Baránek, Marek (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá komunikačním mixem bankovní společnosti a jejím hlavním cílem je návrh nového komunikačního mixu, vycházejícího z provedených analýz. V první části práce jsou zpracována teoretická východiska, ze kterých jsou odvozeny následující dvě části práce. Ve druhé části jsou provedeny analýzy vnějšího a vnitřního prostředí společnosti. V poslední části jsou vypracovány konkrétní návrhy a jejich implementace pro komunikační mix bankovní společnosti.
|