Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový audit
Čevelová, Petra ; Rajnoch, Michal (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce je zpracování na téma marketingový audit. Jejím cílem provedení marketingového auditu ve firmě XX. Předmětem auditu je jejich nejstarší produkt, a to v plné šíři, tj. celkové zhodnocení marketingové činnosti firmy. Marketingový audit je nástroj analýzy v této diplomové práci. Poznatky shrnuji v analýze SWOT, na jejímž základě jsem vypracovala seznam doporučení s cílem vylepšení fungování marketingových činností, následně jsem sestavila přibližný rozpočet pro tyto kroky, stejně tak jako předpokládané výnosy pro firmu. V závěru firmě doporučuji podstoupení následného auditu, který ověří správnost provedení změn.
Management kvality ve vybrané organizaci
ZOULOVÁ, Nikola
Diplomová práce s názvem Management kvality ve vybrané organizaci je zaměřena na systém managementu kvality, jeho organizaci, řízení a rozvoj. Cílem této diplomové práce jsou předložené návrhy vedoucí ke zlepšení stávajícího stavu systému managementu kvality v konkrétním podniku, které vycházejí z provedených analýz vybraných oblastí tohoto systému. Pro účely této práce byla zvolena společnost EBAS spol. s r.o., která se zabývá kovovýrobou a truhlářstvím. První část diplomové práce představuje literární přehled, který se zabývá základní terminologií z oblasti kvality, významem a přínosy aplikovaného systému managementu kvality a v neposlední řadě procesy a nástroji managementu kvality. Druhá část uplatňuje získané poznatky z oblasti managementu kvality v praxi a zabývá se analýzou vybraných oblastí zavedeného systému managementu kvality ve sledovaném podniku. Tato praktická část se například zabývá uplatňovanými procesy systému managementu kvality, dokumentovanými informacemi tohoto systému, systémem hodnocení dodavatelů či v neposlední řadě monitorováním a vyhodnocováním spokojenosti zákazníků. Na základě takto získaných poznatků jsou v závěru práce předkládány konkrétní návrhy, jejichž případná aplikace by vedla nejen k odstranění zjištěných nedostatků v oblasti managementu kvality, ale také k efektivnějšímu fungování jak samotného systému managementu kvality, tak i společnosti jako celku.
Marketingový audit
Čevelová, Petra ; Rajnoch, Michal (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce je zpracování na téma marketingový audit. Jejím cílem provedení marketingového auditu ve firmě XX. Předmětem auditu je jejich nejstarší produkt, a to v plné šíři, tj. celkové zhodnocení marketingové činnosti firmy. Marketingový audit je nástroj analýzy v této diplomové práci. Poznatky shrnuji v analýze SWOT, na jejímž základě jsem vypracovala seznam doporučení s cílem vylepšení fungování marketingových činností, následně jsem sestavila přibližný rozpočet pro tyto kroky, stejně tak jako předpokládané výnosy pro firmu. V závěru firmě doporučuji podstoupení následného auditu, který ověří správnost provedení změn.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.