Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Efektivní využití PPC systémů k propagaci výrobků a služeb na internetu
Novotný, Ondřej ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Matějka, Martin (oponent)
Tato práce s názvem Efektivní využití PPC systémů k propagaci výrobků a služeb na internetu je zaměřena na tradičních systémy adwords od Googlu a sklik od Seznamu, zbožových srovnávače a atribuční modely v Google analytics. V teoretické části je nastíněna historie internetu, vývoj online marketingu a jednotlivé marketingové nástroje a formy reklamy. Praktická část je rozdělena dle strategického zaměření jednotlivých kampaní, a to konkrétně na akviziční, výkonové a remarketingové kampaně. V poslední části je porovnání měření konverzí ve zmíněných systémech s Google analytics. Cílem práce je navrhnout vhodné metriky pro vyhodnocování efektivnosti kampaní, reklamních inzerátů i bannerů dle jejich strategického zaměření a správný náhled na měření konverzí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.