Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingové a komunikační strategie Wrigley, s.r.o. a vyhodnocování jejich efektivity
Konečná, Eva ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Jánoš, Marián (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové strategie a postupu při vyhodnocování marketingových aktivit ve společnosti Wrigley, která je lídrem na trhu se žvýkačkami v České republice. V teoretické části jsou vymezeny základní marketingové pojmy s důrazem na strategický marketing a dále jsou shrnuty a rozebrány nejdůležitější marketingové metriky. Praktická část se zabývá představením společnosti Wrigley, její marketingovou strategií a metodami, které používá pro zhodnocení návratnosti svých marketingových investic. V poslední kapitole je naplněn cíl práce, kterým je zjednodušit vyhodnocovací procesy v této společnosti a navrhnout standardizovaný postup vyhodnocování efektivity jednotlivých marketingových kampaní.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.