|
Revitalizace brownfields
Sokola, Jiří ; Výskala, Miloslav (oponent) ; Aigel, Petr (vedoucí práce)
Téma mojí bakalářské práce je zaměřené na problematiku "brownfields" (dále je BF) a jeho revitalizace. Práce je rozdělena na 2 části. První, teoretická část se zabývá vymezením pojmu BF, definicí a možnostmi dělení, jakožto i revitalizací a jejími nástroji. V druhé, praktické části se nejdříve zmiňuje o stavu BF v České republice, konkrétněji pak v jihomoravském kraji a dále pak na konkrétních příkladech JZD Bohaté Málkovice a UP Bučovice navrhuje možné nové využití těchto areálu a stanovuje náklady na jejich revitalizaci za použití rozpočtových ukazatelů.
|
|
Analýza modulu projektového managementu pro SmartPEF
Kmeťová, Lenka
Tato práce se zabývá analýzou nového modulu pro SmartPEF. Tento modul je zaměřen na projektový management v rámci školních projektů na Provozně ekonomické fakultě. Pro analýzu bylo využito metodiky UP a jazyku UML. Při tvorbě uživatelského návrhu bylo využito principů user experience. Tato práce slouží jako podklad pro následnou implementaci.
|
|
Návrh systému pro analýzu znalostí a dovedností absolventů druhého stupně ZŠ při nástupu na střední školu
Bušek, Vladimír ; Černochová, Miroslava (vedoucí práce) ; Neumajer, Ondřej (oponent)
Cílem diplomové práce je návrh systému umožňujícího analýzu znalostí a dovedností absolventů základních škol v různých předmětech na začátku jejich studia v 1. ročníku na střední škole formou didaktického testu v elektronické podobě s využitím uzavřených otázek. Základní struktura navrženého systému vychází z rozdělení vzdělávacích oblastí do tematických celků v souladu s rámcovým vzdělávacím programem pro základní školy. Testy pro konkrétní vzdělávací obor se sestavují z uzavřených otázek řazených do skupin dle obtížnosti, která je determinována mírou osvojení poznatků. Diplomová práce popisuje pravidla pro zadávání úloh do systému, pro vytváření testů a pro tvorbu procentuálního a slovního hodnocení. Závěrečná část diplomové práce je věnována projektovému modelu navrženého systému ve fázi požadavků. KLÍČOVÁ SLOVA: Analýza znalostí a dovedností, didaktický test, uzavřené otázky, taxonomie úloh, hodnocení, evaluace, projektový model, UP, UML
|
|
Revitalizace brownfields
Sokola, Jiří ; Výskala, Miloslav (oponent) ; Aigel, Petr (vedoucí práce)
Téma mojí bakalářské práce je zaměřené na problematiku "brownfields" (dále je BF) a jeho revitalizace. Práce je rozdělena na 2 části. První, teoretická část se zabývá vymezením pojmu BF, definicí a možnostmi dělení, jakožto i revitalizací a jejími nástroji. V druhé, praktické části se nejdříve zmiňuje o stavu BF v České republice, konkrétněji pak v jihomoravském kraji a dále pak na konkrétních příkladech JZD Bohaté Málkovice a UP Bučovice navrhuje možné nové využití těchto areálu a stanovuje náklady na jejich revitalizaci za použití rozpočtových ukazatelů.
|
|
Návrh metodiky vývoje IS
Měrka, David ; Buchalcevová, Alena (vedoucí práce) ; Ota, Martin (oponent)
V této diplomové práci se zabývám problematikou metodik pro vývoj IS. Cílem diplomové práce je analýza současného stavu existující metodiky v konkrétní firmě a návrh metodiky pro vývoj IS. Návrh provádím v závislosti na zjištěných existujících problémech současné metodiky. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. V první části práce, v kapitole 2, popisuji současný stav a trendy ve vývoji metodik pro vývoj IS. V druhé části práce popisuji jednak současný stav v analyzované firmě, zejména popis prostředí analyzované firmy a existující metodiky, dále pak uvádím zjištěné problémy současného stavu, jejich rozčlenění a popis. Ve třetí části práce pak uvádím popis navrhované metodiky, zejména se zaměřuji na její procesní a organizační aspekty a na oblast dokumentace v rámci navrhované metodiky. Na závěr uvádím některá doporučení pro implementaci navrhované metodiky do prostředí firmy.
|