Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Technická studie silničního obchvatu městské části Brno – Žebětín
Misiarzová, Vendula ; Polesná, Kateřina (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je zpracování technické studie silničního obchvatu městské části Brno – Žebětín, který povede v koridoru dostupného městského pozemku. V rámci zpracování studie obchvatu bude vyřešeno napojení obchvatu na stávající silnici III/3842 a ulici Hostislavovu v místech křižovatky s ulici Chrpovou. V návrhu bylo také nutno zohlednit dopravní napojení uvažované obytné zóny a přístup pěších z ulice Hostislavova. Projekt byl zpracován ve dvou variantních řešeních, lišící se druhem navržené křižovatky u ulice Hostislavova. Ve variantě - A byla navržená styková křižovatka, ve variantě – B pak okružní křižovatka. Dále bylo provedeno zhodnocení těchto dvou variant a pro podrobné zpracování technické studie byla vybrána Varianta – A.
Studie MÚK Hodonín – západ
Dědič, Pavel ; Chaker, Manar (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá vypracováním studie úpravy navrhované mimoúrovňové křižovatky Hodonín – západ, která je součástí plánované stavby dálnice D55. Důvodem úpravy je uvažované zrušení trasy obchvatu města Hodonín, který se napojuje na mimoúrovňovou křižovatku Hodonín – západ. Stávající návrh okružní mimoúrovňové křižovatky se nahradí novým řešením. Ze tří variant možných řešení se vybraly dvě, které zajistily dostatečnou přehlednost a zvýšení bezpečnosti křižovatek.
Přeložka komunikace II/431 a III/4317 u obce Kojátky
Janko, Vojtěch ; Loučka, Miroslav (oponent) ; Matuszková, Radka (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je přeložka komunikací II/431 a III/4317 u obce Kojátky. Důvodem bylo nevyhovující prostorové řešení stávajících tras, které bylo ve stávajícím stavu v důsledku velkého množství směrových i výškových oblouků o malých poloměrech velmi nepřehledné. Dalším důvodem byl technický stav mostních objektů, který byl velmi špatný, a v jednom případě dokonce havarijní. Projekt řeší přeložku stávajících komunikací do vhodnějších tras včetně možnosti přístupu na okolní pozemky a napojení na stávající polní cesty. V projektu jsou řešeny dva mostní objekty přes vodní toky.
Studie MÚK Hodonín – západ
Dědič, Pavel ; Chaker, Manar (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá vypracováním studie úpravy navrhované mimoúrovňové křižovatky Hodonín – západ, která je součástí plánované stavby dálnice D55. Důvodem úpravy je uvažované zrušení trasy obchvatu města Hodonín, který se napojuje na mimoúrovňovou křižovatku Hodonín – západ. Stávající návrh okružní mimoúrovňové křižovatky se nahradí novým řešením. Ze tří variant možných řešení se vybraly dvě, které zajistily dostatečnou přehlednost a zvýšení bezpečnosti křižovatek.
Přeložka komunikace II/431 a III/4317 u obce Kojátky
Janko, Vojtěch ; Loučka, Miroslav (oponent) ; Matuszková, Radka (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je přeložka komunikací II/431 a III/4317 u obce Kojátky. Důvodem bylo nevyhovující prostorové řešení stávajících tras, které bylo ve stávajícím stavu v důsledku velkého množství směrových i výškových oblouků o malých poloměrech velmi nepřehledné. Dalším důvodem byl technický stav mostních objektů, který byl velmi špatný, a v jednom případě dokonce havarijní. Projekt řeší přeložku stávajících komunikací do vhodnějších tras včetně možnosti přístupu na okolní pozemky a napojení na stávající polní cesty. V projektu jsou řešeny dva mostní objekty přes vodní toky.
Technická studie silničního obchvatu městské části Brno – Žebětín
Misiarzová, Vendula ; Polesná, Kateřina (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je zpracování technické studie silničního obchvatu městské části Brno – Žebětín, který povede v koridoru dostupného městského pozemku. V rámci zpracování studie obchvatu bude vyřešeno napojení obchvatu na stávající silnici III/3842 a ulici Hostislavovu v místech křižovatky s ulici Chrpovou. V návrhu bylo také nutno zohlednit dopravní napojení uvažované obytné zóny a přístup pěších z ulice Hostislavova. Projekt byl zpracován ve dvou variantních řešeních, lišící se druhem navržené křižovatky u ulice Hostislavova. Ve variantě - A byla navržená styková křižovatka, ve variantě – B pak okružní křižovatka. Dále bylo provedeno zhodnocení těchto dvou variant a pro podrobné zpracování technické studie byla vybrána Varianta – A.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.