Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Umělá inteligence pro Sushi Go!
Filek, Jiří ; Holan, Tomáš (vedoucí práce) ; Mráz, František (oponent)
Práce se věnuje vývoji umělé inteligence pro karetní hru Sushi Go!. Jedná se o hru dvou až pěti hráčů, ve které všichni hráči hrají najednou. Práce prezentuje různé přístupy pro tvorbu umělé inteligence. Největší důraz je kladen na metody MCTS, konkrétně na metody DUCT a EXP3. Také bude vyzkoušena hra na základě vážených pravidel, kde váhy přiřadí genetický algoritmus. V první části je obsažena analýza hry a popis vybraných metod umělé inteligence. Následuje určení parametrů agentů a také srovnání všech zkoumaných umělých inteligencí při hře dvou, ale i více hráčů. To je provedeno na základě mnoha sehraných her. Poslední část práce se zabývá implementací. K účelu vývoje umělé inteligence vznikla grafická a konzolová aplikace. Konzolová aplikace slouží k nalezení parametrů a také ke srovnání umělých inteligencí. Grafická aplikace slouží pro hru člověka proti umělé inteligenci nebo jiným lidem na jednom počítači. Pro všechny experimenty dopadla nejlépe metoda DUCT i přes teoretické nevýhody proti EXP3.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.