Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Vliv recese na uplatňování Corporate Social Responsibility
Placier, Klára ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Počátek nového tisíciletí se nesl v duchu vzrůstajícího zájmu podniků o to, aby zastávaly ve společnosti více než jen ekonomickou roli. Tento zájem se jim dařilo naplňovat především prostřednictvím konceptu společenské odpovědnosti firem (CSR). Díky nedávnému poklesu výkonu ekonomiky však došlo k přehodnocení podnikatelských aktivit, koncept CSR nevyjímaje. Tato dizertační práce se zabývá vlivem recese na CSR v podnicích. Jedná se o aktuální téma, jelikož důsledky ekonomické krize stále silně ovlivňují podnikatelský sektor, zejména v oblasti poklesu vzájemné důvěry či v nedostatečném plnění morálních závazků podniků vůči společnosti. Aby bylo možno zmapovat celkový vývoj situace, výzkum byl proveden u tří podniků, které se CSR zabývají dlouhodobě. Prostřednictvím výzkumné metody, kterou byla případová studie, byl zjištěn dopad recese na koncept CSR a také byl nastíněn trend budoucího vývoje. Na základě zjištění byl vyvozen závěr, že ekonomický pokles CSR nezastavil, nýbrž jej nasměroval k vyšší efektivitě. Bylo též prokázáno, že CSR pomohlo podnikům lépe překonat období recese. Recese podniky naučila, jak je CSR důležité nejen pro ně samotné, ale i pro celou společnost.
Vliv recese na uplatňování Corporate Social Responsibility
Placier, Klára ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Počátek nového tisíciletí se nesl v duchu vzrůstajícího zájmu podniků o to, aby zastávaly ve společnosti více než jen ekonomickou roli. Tento zájem se jim dařilo naplňovat především prostřednictvím konceptu společenské odpovědnosti firem (CSR). Díky nedávnému poklesu výkonu ekonomiky však došlo k přehodnocení podnikatelských aktivit, koncept CSR nevyjímaje. Tato dizertační práce se zabývá vlivem recese na CSR v podnicích. Jedná se o aktuální téma, jelikož důsledky ekonomické krize stále silně ovlivňují podnikatelský sektor, zejména v oblasti poklesu vzájemné důvěry či v nedostatečném plnění morálních závazků podniků vůči společnosti. Aby bylo možno zmapovat celkový vývoj situace, výzkum byl proveden u tří podniků, které se CSR zabývají dlouhodobě. Prostřednictvím výzkumné metody, kterou byla případová studie, byl zjištěn dopad recese na koncept CSR a také byl nastíněn trend budoucího vývoje. Na základě zjištění byl vyvozen závěr, že ekonomický pokles CSR nezastavil, nýbrž jej nasměroval k vyšší efektivitě. Bylo též prokázáno, že CSR pomohlo podnikům lépe překonat období recese. Recese podniky naučila, jak je CSR důležité nejen pro ně samotné, ale i pro celou společnost.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.