Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Létání při nízkých rychlostech
Glinz, Jan ; Daněk, Vladimír (oponent) ; Šošovička, Róbert (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá nízkými rychlostmi letounu. Zaměřuje se především na pádovou rychlost, počítání její velikosti a vlivy, které ji určují. Jedna kapitola je věnována systémům varování před pádem a systémům zábrany pádů. Další témata v práci se zabývají důsledky minimální rychlosti na letoun a na pilotáž.
Střih větru jako nebezpečný jev v letectví
Novozámský, Adam ; Jebáček, Ivo (oponent) ; Krška, Karel (vedoucí práce)
Práce pojednává o střihu větru a jeho vlivu na leteckou dopravu. Ten je rozebrán na teoretické úrovni a uveden do praxe v letecké dopravě. Jsou zde zmíněny metody pozorování, predikce, hlášení střihu větru i doporučené postupy pro piloty, kteří střihem větru prolétají. V práci jsou modely počasí, které doprovázelo historicky významné dopravní nehody, popis sledování střihu větru na světových letištích i na letišti Václava Havla v Praze, Ruzyni. Práce obsahuje i analýzu vybraných aerologických výstupů a jejich vztahu k hlášenému střihu větru. Celá práce má za cíl zejména zvýšení povědomí o střihu větru ve vztahu k letecké dopravě. Tedy z úhlu pohledu pilota i leteckého meteorologa.
Charakteristiky konvektivního prostředí v atmosféře
Keprtová, Pavlína ; Řezáčová, Daniela (vedoucí práce) ; Žák, Michal (oponent)
Kvalita předpovědi silných konvektivních srážek a bouří je závislá na úrovni znalostí konvektivního prostředí. Charakteristiky konvektivního prostředí popisují různé podmínky v atmosféře, které jsou vhodné pro vznik a vývoj silných konvektivních bouří. Byly vybrány charakteristiky CAPE, střih větru S01, S03 a S06. Diplomová práce se zabývá analýzou hodnot CAPE a SOX na území České republiky v období květen - srpen let 2005 - 2011, dále analýzou rozdělení hodnot kombinované charakteristiky CAPE×S0X a indexu NDSEV, zejména v kritickém intervalu hodnot indikujících výskyt bouří, a odhad souvislosti indexu NDSEV s různou prahovou hodnotou a výskytu silných srážek v České republice pomocí verifikačního kritéria CSI.
Střih větru jako nebezpečný jev v letectví
Novozámský, Adam ; Jebáček, Ivo (oponent) ; Krška, Karel (vedoucí práce)
Práce pojednává o střihu větru a jeho vlivu na leteckou dopravu. Ten je rozebrán na teoretické úrovni a uveden do praxe v letecké dopravě. Jsou zde zmíněny metody pozorování, predikce, hlášení střihu větru i doporučené postupy pro piloty, kteří střihem větru prolétají. V práci jsou modely počasí, které doprovázelo historicky významné dopravní nehody, popis sledování střihu větru na světových letištích i na letišti Václava Havla v Praze, Ruzyni. Práce obsahuje i analýzu vybraných aerologických výstupů a jejich vztahu k hlášenému střihu větru. Celá práce má za cíl zejména zvýšení povědomí o střihu větru ve vztahu k letecké dopravě. Tedy z úhlu pohledu pilota i leteckého meteorologa.
Létání při nízkých rychlostech
Glinz, Jan ; Daněk, Vladimír (oponent) ; Šošovička, Róbert (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá nízkými rychlostmi letounu. Zaměřuje se především na pádovou rychlost, počítání její velikosti a vlivy, které ji určují. Jedna kapitola je věnována systémům varování před pádem a systémům zábrany pádů. Další témata v práci se zabývají důsledky minimální rychlosti na letoun a na pilotáž.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.