|
Koncepční návrh sportovního dvousedadlového vozu
Straka, Martin ; Blaťák, Ondřej (oponent) ; Porteš, Petr (vedoucí práce)
V této diplomové práci se zabývám návrhem koncepce dvousedadlového sportovního automobilu se zaměřením na torzní tuhost rámu a kinematiku náprav. Vypracování diplomové práce probíhalo od náčrtů, přes tvorbu modelu vozu s důležitými komponenty v CAD systému CATIA V5 R18. Posléze jsem provedl samotný výpočet torzní tuhosti v MKP programu ANSYS 12.0 a nakonec měření změny geometrie náprav během simulovaného zdvihu kola v MBS programu ADAMS 2007.
|
|
Design sportovního víkendového automobilu
Rzyman, Michal ; Jelenčík, Branislav (oponent) ; John, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem designu karoserie víkendového sportovního automobilu, které vychází z aktuálního vozidla Sigma TN, za cílem lepšího vzhledu a rozšíření využitelnosti. Cíl je naplněn novým dynamickým designem karoserie. Kde je problém využitelnosti vyřešen návrhem modulárního systému střechy a zavazadlovým prostorem. Tato práce přináší nový pohled na oblast koncepce a designu automobilů určených především pro volnočasovou jízdu.
|
|
Design sportovního víkendového automobilu
Rzyman, Michal ; Jelenčík, Branislav (oponent) ; John, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem designu karoserie víkendového sportovního automobilu, které vychází z aktuálního vozidla Sigma TN, za cílem lepšího vzhledu a rozšíření využitelnosti. Cíl je naplněn novým dynamickým designem karoserie. Kde je problém využitelnosti vyřešen návrhem modulárního systému střechy a zavazadlovým prostorem. Tato práce přináší nový pohled na oblast koncepce a designu automobilů určených především pro volnočasovou jízdu.
|
|
Koncepční návrh sportovního dvousedadlového vozu
Straka, Martin ; Blaťák, Ondřej (oponent) ; Porteš, Petr (vedoucí práce)
V této diplomové práci se zabývám návrhem koncepce dvousedadlového sportovního automobilu se zaměřením na torzní tuhost rámu a kinematiku náprav. Vypracování diplomové práce probíhalo od náčrtů, přes tvorbu modelu vozu s důležitými komponenty v CAD systému CATIA V5 R18. Posléze jsem provedl samotný výpočet torzní tuhosti v MKP programu ANSYS 12.0 a nakonec měření změny geometrie náprav během simulovaného zdvihu kola v MBS programu ADAMS 2007.
|