Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Position of traditional brands on the current market - Tatranky Opavia
Zahoranská, Jana ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Krátký, Stanislav (oponent)
V diplomové práci se do hloubky věnuji zhodnocení tržního postavení několika tradičních značek z portfólia společnosti Opavia. V jednotlivých částech diplomové práce analyzuji, v čem je charakter tradičních značiek specifický a také odlišný od značek ostatních. Podrobně sa věnuji především Tatrankám Opavia. Práce je koncipovaná jako porovnaní marketingového mixu Tatranek Opavia s marketingovými mixami dalších dvou tradičních značek portfólia společnosti, a to se značkami Fidorka a Kolonáda. V závěru navrhuji další kroky, které by měli být v souvislosti s Tatrankami podstoupené.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.