Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Možnosti rozvoja cestovného ruchu v meste Prievidza
Huba, Radovan
Hlavním cílem práce bude navrhnout nový destinační produkt a optimální způsob marketingové komunikace města Prievidza. Vedlejšími cíli práce jsou vytvoření profilu návštěvníka a zhodnocení aktuální situace cestovního ruchu města Prievidza. Dalším vedlejším cílem je na základě výsledků formulovat doporučení pro poskytovatele služeb v oblasti cestovního ruchu ve městě Prievidza. Výše uvedené cíle práce budou dosaženy prostřednictvím analýzy cestovního ruchu ve městě Prievidza na základě zpracovaných získaných statistických údajů a dotazníkového šetření mezi návštěvníky města Prievidza a města Bojnice. Součástí práce bude i literární rešerše, která přesně definuje terminologii a blíže seznámí s předpoklady rozvoje cestovního ruchu ve městě Prievidza.
Obytné ulice mesta Prievidza - v nadväznosti na nábřežie rieky Handlovky
Gajdoš, Ján
Bakalářská práce Obytné ulice města Prievidza v návaznosti na nábřeží řeky Handlovky se zabývá tématem obytné ulice a nábřeží. Je rozdělena do tří částí: část literární rešerše, analytické části a návrhové části. Teoretická část shromažďuje informace o vývoji ulice a nábřeží. Charakterizuje obytnou ulice a nábřeží a jejich vlastnosti. Definuje jednotlivé pojmy. Prostřednictvím příkladů seznamuje čtenáře s aktuálním stavem ulic v Česku a na Slovensku. Na referenčních zahraničních příkladech demonstruje možnosti tvorby obytné ulice a nábřeží. Hlavním cílem analytické části je shromáždit vhodný teoretický základ a východiska na zpracování návrhové části práce. Analýzy sekundární struktury zájmového území a analýzy provedené přímo v terénu se staly východiskem návrhové části práce. Výsledkem návrhové části práce je architektonická studie, která zapracovává shromážděné a nabyté informace z prvních dvou částí práce do návrhu. Čtenáře seznamuje se záměrem obnovy vybrané části nábřeží a ulice ve městě Prievidza.
Participativní GIS jako nástroj městského marketingu na příkladu vybraného města
Candráková, Lenka
Práce se zabývá možnostmi využití participativního geografického informačního systému (PGIS) jako rozšiřujícího nástroje městského marketingu. Vysvětluje pojmy PGIS, městský marketing a spojitost mezi nimi. Navrhuje kritéria pro výběr vhodné webové mapové aplikace a popisuje její výhody a nevýhody pro použití jako PGIS. Následně doporučuje tři způsoby využití v městském marketingu, aplikovatelné na město Prievidza a v případě jednoho návrhu je využití ověřené v reálném prostředí Prievidze.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.