Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza distribuce zboží při promočních akcích
Tuhkanen, Petra ; Jirsák, Petr (vedoucí práce) ; Rathouský, Bedřich (oponent)
Tématem práce je analýza distribuce zboží při promočních akcích. Za promoční akce v této práci považujeme akce event marketingu a podpory prodeje v místě prodeje. Cílem práce je analýza distribuce a optimalizace současného řešení. V teoretické části práce se zabýváme objasňováním vybraných pojmů z marketingové komunikace a distribuce. V praktické části se věnujeme analýze distribuce zboží při promočních akcích u společnosti prodávající nealkoholické nápoje. V závěru práce navrhneme zlepšení současného stavu distribuce vzhledem k nákladům a času.
Marketingové komunikace v tabákovém průmyslu
Kahánková, Tereza ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Grof, Jan (oponent)
Diplomová práce ve své teoretické části pojednává o postavení marketingových komunikací v rámci marketingového procesu a blíže se soustředí na podlinkové komunikační aktivity, jakožto stěžějní komunikační nástroj v tabákovém průmyslu. Druhá část práce se již věnuje charakteristice specifik trhu a regulaci v oblasti tabákového průmyslu. Část třetí podrobně popisuje cílovou skupinu dospělých kuřáků a aplikaci marketingových komunikací v marketingu tabákových výrobků, a to v oblasti B2B i B2C. Poslední část nastiňuje příležitosti a hrozby, které stávající situace na trhu a jeho pravděpodobný vývoj skýtají, a formuluje, jaké jsou klíčové oblasti, na něž je třeba se zaměřit, a jaké strategické i taktické kroky v rámci marketingu tabákových výrobků by mohly zajistit potenciál růstu a budování značek.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.