Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 379 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Online podpora prodeje prostřednictvím chatbotů pro generaci Y
Pavličíková, Martina
Diplomová práce se zabývá problematikou zavedení chatbot technologie v rámci komunikace se zákazníky. Cílem je zjistit preference v oblasti podpory prodeje u českých spotřebitelů z generace Y a také zjistit jejich ochotu komunikovat s chatboty a určit faktory, které vzájemnou komunikaci ovlivňují. Literární rešerše vymezuje pojmy jako je nákupní rozhodovací proces a konverzační marketing a charakterizuje věkovou generaci Y. Pomocí dotazníkového šetření a polostrukturovaného rozhovoru byla získána primární data, která následně sloužila pro vytvoření návrhu pro podniky, které zvažují zavedení chatbot technologie. Dotazníkovým šetřením bylo zkoumáno, jaké je povědomí spotřebitelů o chatbotech a jejich ochotě komunikovat s nimi. Pomocí vícerozměrné statistické metody – faktorové analýzy – byly dále zjištěny faktory ovlivňující komunikaci s chatboty. Kvalitativní výzkum sloužil pro doplnění názorů na zavedení chatbotů jako formy podpory prodeje a zákaznického servisu.
Podpora prodeje přes sociální sítě na trhu s drogistickým zbožím
Vala, Vladimír
Diplomová práce se zabývá problematikou komunikace podpory prodeje na soci-álních sítích v rámci trhu s drogistickým zbožím. První část práce se zabývá teore-tickým přehledem a vymezením hlavních pojmů a aspektů podpory prodeje a ko-munikace prostřednictvím sociálních médií a sociálních sítí. Součástí této části práce je i průzkum drogistického trhu a působení sociálních sítí ve světě i v České republice. V druhé části jsou zmapovány konkrétní sociální sítě drogerií v České republice a provedení sběru primárních dat pomocí kvantitativního a kvalitativní-ho výzkumu. Následnými základními i pokročilými statistickými metodami (fak-torová analýza) dojde ke zvolení faktorů, které jsou determinující pro vytvoření úspěšného komunikačního mixu. V závěrečné fázi jsou zainteresovaným komerč-ním subjektům představena doporučení, která vychází ze získaných výsledků prá-ce.
Vernostné programy v maloobchode z hľadiska nákupného chovania a preferencií spotrebiteľov
Krajčová, Monika
Tato bakalářská práce se zabývá věrnostními programy v maloobchodě z hlediska nákupního chování a preferencí spotřebitelů. Analyzuje současný stav na trhu věrnostních programů v České republice, popisuje postoj spotřebitelů k věrnostním programům, identifikuje preference spotřebitelů v oblasti věrnostních programů. Definuje motivy vedoucí spotřebitele k účasti ve věrnostním programu a faktory, které tento proces ovlivňují. Spotřební chování zákazníků bylo zkoumáno marketingovým výzkumem.
Životní cyklus masných výrobků
Pavlíčková, Eliška
Bakalářská práce se zabývá problematikou životního cyklu a prodejností masných výrobků ve společnosti Uzenářství a lahůdky Sláma, s.r.o. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá poznatky, které budou využity v praktické části. Praktická část popisuje společnost a její sortiment. Následně jsou představena specifika fází životního cyklu a úspěšnost snížení ceny u vybraných masných produktů. Na základě těchto informací jsou v závěru práce uvedena možná doporučení pro zlepšení současného stavu.
Online podpora predaja prostredníctvom chatbotov na trhu s módou
Fandl, Filip
Fandl, F. Online podpora prodeje prostřednictvím chatbotů na trhu s módou. Diplomová práce. Brno: Mendelova Univerzita v Brně, 2021. Diplomová práce je zaměřena na problematiku chatbotů na trhu s módou. Cílem je vyhodnotit faktory působící na ochotu spotřebitelů komunikovat s chatboty při nákupu oblečení, bot nebo doplňků a zjistit, jak tahle technologie působí na nákupní rozhodování. Výsledky diplomové práce jsou založeny na výstupu primárního a sekundárního výzkumu. Primární výzkum byl realizován prostřednictvím dotazníkového šetření a hloubkových rozhovorů. Na základě výsledků byla pro internetové obchody na trhu s módou vytvořena doporučení pro implementaci chatbotů tak, aby podpořili nákupní proces.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 379 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.