Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
MetaArchitektura
Vymazalová, Tereza ; Mačuda, Michal (oponent) ; Vítek, Jiří (vedoucí práce)
Poutní kostel na Zelené hoře ve Ždáře nad Sázavou je jako památka UNESCO navštěvována asi 30 000 návštěvníky ročně a každý rok návštěvnost stoupá. Pro takovouto vysokou návštěvnost chybí ale ekvivalentní zázemí. Bakalářská práce se proto zabývá tímto tématem a pokouší se posunout a zlepšit podmínky pro návštěvníky i zaměstnance. Program návrhu reaguje na tyto nepsané požadavky a zároveň se snaží prodloužit dobu strávenou na Zelené hoře novymi přidanými funkcemi – kavárna, Santiniho muzeum či přednáškový/výstavní sál. Základem návrhu je komplexní právě forma objektu, která vychází a je inspirovaná způsobem Santiniho navrhováním pomocí kružnic a zároveň tento způsob posunuje do jiné roviny. Návrh formy pracuje s přeinterpretováním Santiniho navrhování a s využitím současného stylu navrhování v architektuře (architektonické pole – P. Eisenmann, OOO – object oriented ontology, mereologie – G. Retsin či 2nd digital turn – Mario Carpo). Vzniká tak geometricky složitá architektura, která vyrůstá ze Zelené hory a stává se její nedílnou součástí.
MetaArchitektura
Vymazalová, Tereza ; Mačuda, Michal (oponent) ; Vítek, Jiří (vedoucí práce)
Poutní kostel na Zelené hoře ve Ždáře nad Sázavou je jako památka UNESCO navštěvována asi 30 000 návštěvníky ročně a každý rok návštěvnost stoupá. Pro takovouto vysokou návštěvnost chybí ale ekvivalentní zázemí. Bakalářská práce se proto zabývá tímto tématem a pokouší se posunout a zlepšit podmínky pro návštěvníky i zaměstnance. Program návrhu reaguje na tyto nepsané požadavky a zároveň se snaží prodloužit dobu strávenou na Zelené hoře novymi přidanými funkcemi – kavárna, Santiniho muzeum či přednáškový/výstavní sál. Základem návrhu je komplexní právě forma objektu, která vychází a je inspirovaná způsobem Santiniho navrhováním pomocí kružnic a zároveň tento způsob posunuje do jiné roviny. Návrh formy pracuje s přeinterpretováním Santiniho navrhování a s využitím současného stylu navrhování v architektuře (architektonické pole – P. Eisenmann, OOO – object oriented ontology, mereologie – G. Retsin či 2nd digital turn – Mario Carpo). Vzniká tak geometricky složitá architektura, která vyrůstá ze Zelené hory a stává se její nedílnou součástí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.